خوردن نقل ارومیه موجب شکستن دندان های مردی شد

هالووین یک بار در سال است که می توانید احساس گناه شیرینی را کنار بگذارید و چند شیرینی را با لذتی خالص و کودکانه مصرف کنید.

افرادی که به طور منظم نقل ارومیه می خورند نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند عمر بیشتری دارند.

یک مطالعه چند دهه ای از دانشکده بهداشت عمومی هاروارد نشان داد که مصرف کم نقل ارومیه با بیشترین فایده همراه است، اما حتی کسانی که عادت روزانه داشتند بیشتر از کسانی که هرگز زیاده روی نکردند عمر کردند.

این مزیت را نمی توان با عوامل دیگری مانند سن، سیگار، ورزش، مصرف الکل یا وزن توضیح داد.

یک شات شکر می تواند اراده شما را بازگرداند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف شکر باعث می‌شود افراد برای کارهای دشوار مدت طولانی‌تری پشتکار داشته باشند، تمرکز بهتری داشته باشند و لذت را به تأخیر بیندازند.

با فرض اینکه نقل ارومیه بزرگترین چالش قدرت اراده شما نیست، چند تکه ذرت نقل ارومیه ممکن است شما را در مسیر درست نگه دارد.

نقل

جویدن آدامس می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد، استرس را کاهش دهد، تمرکز ذهنی شما را افزایش دهد و درد را مهار کند. چه کسی می دانست که یک نقل ارومیه می تواند این همه کار را انجام دهد؟

اما چندین مطالعه نشان می دهد که عمل جویدن مکرر وضعیت مغز شما را به طرق مفیدی تغییر می دهد. مناطق مربوط به توجه و خودکنترلی فعال تر می شوند، در حالی که مناطق مربوط به استرس و پردازش درد کمتر فعال می شوند.

به نظر می رسد خوردن نقل ارومیه باعث افزایش سطح سروتونین نیز می شود، که ممکن است توضیح دهد که چرا خوردن نقل ارومیه باعث افزایش خلق و خو می شود.

نقل ارومیه ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. موسسه ملی قلب، ریه و خون مطالعه قلب خانواده عادات نقل ارومیه 4970 شرکت کننده 25 تا 93 ساله را تجزیه و تحلیل کرد.

کسانی که به طور منظم نقل ارومیه مصرف می‌کردند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دادند و «دوز» بالاتر، محافظت بیشتری را به همراه داشت.

کسانی که 5 بار یا بیشتر در هفته نقل ارومیه می‌خوردند 60 درصد کمتر در معرض ابتلا به بیماری قلبی بودند.