خوردن سیب گلاب خشک موجب پوسیدگی دندان های مردی شد

آنتی اکسیدان، سیب گلاب خشک با استرس اکسیداتیو مبارزه می کند. رادیکال های آزاد را به لطف پلی فنول های فراوان خود به دام می اندازد. استرس اکسیداتیو در ایجاد چندین آسیب شناسی مانند دیابت یا آسیب شناسی قلبی عروقی نقش دارد.

سیب گلاب خشک همچنین با کاهش جذب کلسترول غذایی به کاهش سطح کلسترول کمک می کند. در نتیجه، سیب خشک به جلوگیری از اثرات مضر استرس اکسیداتیو و کلسترول بالا کمک می کند تا در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل ادغام شود.

رژیم غذایی که حاوی فیبر کافی نباشد، خطر یبوست را افزایش می دهد. سیب های خشک منبع خوبی از فیبر هستند و ترانزیت گوارشی را تنظیم می کنند.

سیب گلاب خشک به دریافت انرژی کمک می کند. کربوهیدرات های آنها بدن را تقویت می کند. آنها همچنین سلول های عصبی را تغذیه می کنند که فقط می توانند از کربوهیدرات ها برای عملکرد استفاده کنند.

سیب

همچنین به وجود پتاسیم که در عملکرد سلول های عصبی شرکت می کند توجه کنید.

آنتی اکسیدان: سیب گلاب خشک حاوی مقدار قابل توجهی پلی فنول ها مانند فلاونوئیدها است. پلی فنول ها مواد آنتی اکسیدانی هستند: رادیکال های آزاد را خنثی می کنند.

امتیاز FRAP سیب گلاب خشک 3.8 میلی مول در 100 گرم تخمین زده شده است که مربوط به قدرت آنتی اکسیدانی بالایی است.

کمک به متابولیسم انرژی: سیب خشک منبع انرژی کربوهیدرات است. کربوهیدرات ها بیش از نیمی از ترکیب کل سیب های خشک را تشکیل می دهند.

کربوهیدرات ها سوخت سلول های ما هستند. آنها برای سلول های وابسته به گلوکز که فقط می توانند از کربوهیدرات ها برای عملکرد استفاده کنند مانند نورون ها یا گلبول های قرمز ضروری هستند.

هیپوکلسترولمیک : سیب های خشک از طریق فیبرهای خود، با کاهش جذب کلسترول غذایی، کلسترول خون را کاهش می دهند.

ملین: سیب خشک به دریافت فیبر کمک می کند. فیبرها قوام مدفوع را تعدیل می کنند که منجر به تسریع انتقال گوارشی می شود.