خوردن سیب درختی در ترکیه حین رانندگی اجباری است

سیبی که در هر منطقه ای از ترکیه قابل کشت است، از خانواده Rosaceae است و میوه ای پاییزی است. سیب که میوه ای سیر کننده و انرژی زا است، هم خوشمزه است و هم با داشتن ویتامین و مواد معدنی بسیار برجسته است.

متخصصان بخش تغذیه و رژیم غذایی بیمارستان Memorial Shişli اطلاعاتی در مورد فواید سیب برای سلامتی ارائه کردند.

حدود 85 درصد از یک سیب درختی در ترکیه با وزن 100 گرم آب است. به طور متوسط ​​حاوی 11.6 گرم کربوهیدرات است. کربوهیدرات ها جزء اصلی انرژی بدن هستند. سیب دارای شاخص گلیسمی، پروتئین و چربی پایینی است.

سیب به دلیل ساختار فیبری خود یکی از میوه هایی است که دارای بالاترین میزان پکتین است، فیبر محلول که برای تنبلی روده مفید است و به تنظیم جذب کلسترول و کربوهیدرات ها کمک می کند.

سیب حاوی ویتامین های C، A، K، B6 و E است. ویتامین C باید از طریق غذا تامین شود. به کاهش خستگی کمک می کند، برای عملکرد صحیح سیستم عصبی و دفاع ایمنی ضروری است، جذب آهن را افزایش می دهد.

سیب

به لطف پلی فنول های موجود در آن، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. برای استفاده حداکثری از ویتامین موجود در سیب، باید آن را به صورت خام، با پوست روی پوست یا بلافاصله بعد از آن مصرف کرد، زیرا ویتامین C به اثرات گرما و اکسیژن موجود در هوا حساس است.

سیب؛ حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، کلسیم، روی و آهن است. پتاسیم یک ماده معدنی است که به حفظ فشار خون طبیعی و عملکرد عضلات کمک می کند.

سیب به متابولیسم انرژی کمک می کند و از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

مزایای سیب چیست؟

تحقیقات زیادی در مورد فواید سیب برای سلامتی انجام شده است. علاوه بر محتوای آب غنی، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است. فواید سیب برای سلامتی؛ با ساختار فیبری و آنتی اکسیدان ها مرتبط است.

سیب که سرشار از ویتامین های C، A، K، E و B است، انرژی می دهد و با مواد معدنی و عناصر کمیاب موجود در آن از سلول ها محافظت می کند. با محتوای آب غنی خود، هیدراتاسیون لازم برای عملکرد صحیح بدن را فراهم می کند.