خوردن خرمای قصب جهرم موجب بالا رفتن کلسترول خون می شود

از فواید خرمای قصب جهرم برای پوست بسیار مفید است زیرا فواید زیادی برای پوست دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

خرمای قصب جهرم یکی از مهم ترین راه ها برای داشتن پوستی نرم و لطیف شبیه پوست کودکان است. همچنین علائم پیری را به تعویق می اندازد و چهره را جوان تر از آنچه هست نشان می دهد.

خرما رطوبت و نرمی مورد نیاز پوست را تامین می کند و از خشکی و زبری پوست جلوگیری می کند. با این حال، از پوست در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های مضر که باعث خشکی و ترک پوست می شود، محافظت می کند.

خوردن خرمای قصب جهرم به دلیل دارا بودن درصد بالایی از ویتامین ها، پوست را سفت و انعطاف پذیرتر می کند. خرما آجوا با تحریک گردش خون در آلت تناسلی به تقویت نعوظ و بهبود صمیمیت کمک می کند.

همچنین نقش موثری در تاخیر انزال در مردان، طولانی شدن رابطه جنسی و حفظ نعوظ آلت تناسلی برای مدت طولانی دارد. خرمای قصب جهرم میل جنسی را در مردان و زنان افزایش می دهد و به بهبود روابط صمیمانه کمک می کند.

خرما

علاوه بر این، خوردن خرمای قصب جهرم بهتر به لذت بردن از آرامش و خلق و خوی بهتر کمک می کند، زیرا هورمون شادی را در بدن افزایش می دهد. بدن را فعال می کند و به آن نشاط، قدرت و فعالیت می بخشد که به داشتن رابطه جنسی طولانی تر و بهتر کمک می کند.

از آنجایی که خرما حاوی مقدار زیادی فیبر و مواد معدنی مورد نیاز بدن است، خمیر و شیره خرما شیرین کننده های مفیدی هستند و جایگزین مناسبی برای شکر و حتی عسل هستند.

البته شایان ذکر است که یک فنجان خرما 93 گرم کربوهیدرات و 404 کیلوکالری دارد، بنابراین افراد دیابتی بهتر است خرما و شیرین کننده ها را در حد اعتدال مصرف کنند.