خودکار ژله ای اکلیلی که لغو جلسه مهم رئیس جمهور شد

طبق تحقیات گسترده ای که از دانش آموزان به عمل آمد خودکار ژله ای اکلیلی محبوبیت خاصی در میان نوشت ابزار ها دارد. این مساله توجه خانواده ها را جلب کرده است.

تغییرات گسترده ای که در طول تاریخ در زمینه پیشرفت نوشت ابزار به وجود آمده جالب است. در ادامه ب بعضی از آنها می پردازیم.

پاک کردن اشیا قبل از اختراع پاک کن ها سخت بود. مردم همه چیز را امتحان کردند: سنگ، موم، حتی نان – بله، نان!

تا اینکه در سال 1770 متوجه شدیم که عصاره گیاهان می تواند مانند سایرین پاک شود. ما به این عصاره گیاه لاستیک می گوییم. با این حال، اولین پاک کن های لاستیکی خیلی خوب نبودند. آنها شکننده بودند و به راحتی از هم جدا می شدند.

خودکار ژله ای

این با فرآیندی به نام ولکانیزاسیون که در سال 1839 به وجود آمد حل شد. با خشک کردن پاک کن های لاستیکی با گرما، آنها را بسیار قوی تر کرد. و البته بسیار محبوب تر.

کاغذ چگونه ساخته شد؟ پاپیروس گیاهی بود که در مصر رشد می کرد. برای نوشتن عالی بود در واقع آنقدر عالی است که کلمه ما “کاغذ” از آن آمده است.

خنده دار است وقتی در نظر بگیرید که کاغذی که امروز استفاده می کنیم در چین باستان اختراع شده است.

سلسله هان چین باستان اعتبار اولین کارخانه کاغذ خمیر را در قرن دوم دریافت کرد. این روش ساخت کاغذ به سرعت راه خود را در سراسر جهان باز کرد. دیری نگذشت که آن پاپیروس قدیمی بیچاره به کناری رانده شد.

کارخانه های کاغذ خمیر با اولین ماشین چاپ در سال 1440 مدرن شدند. اما نباید از پاپیروس خوب، پخش کننده اصلی در مورد کاغذ غافل شویم.

در روزهای قبل، دانش آموزان از تخته سنگ یا تخته سنگ به عنوان لوح نوشتن همراه با مداد تخته سنگ استفاده می کردند.

مدادهای تخته سنگی که از سنگ لایه‌ای ساخته شده بودند، نوشته‌های خش‌نی ایجاد می‌کردند، و همانطور که رابرت ام دبلیو تراورز در کتاب خود چگونه تحقیقات مدارس آمریکایی را تغییر داد، اشاره می‌کند.

اصطکاک مداد تخته سنگ روی سطح تخته سنگ نوشتن را کند و ناشیانه می‌کرد.

«این چیزی شبیه نوشتن با خودکار یا مداد سربی نبود. به گفته ریچارد کیسی، طراح آموزشی در موزه تحقیقات تاریخچه آموزش بلک‌ول، واقع در دانشگاه ایلینوی شمالی، این بیشتر شبیه خراشیدن بود و خیلی صاف نبود.