خواناتر شدن دست خط پزشکان با خودکار کیان آبی!

مدادهای مکانیکی را می توان به راحتی با خودکار سنتی اشتباه گرفت – آنها از نظر ظاهری مشابه هستند.

و می توانید خودکار کیان آبی را در رنگ ها و سبک های شیک و مشابه خودکارهای لوکس پیدا کنید.

مدادهای مکانیکی نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ارگونومیک باشند تا تجربه‌ای از نوشتن لوکس داشته باشند، شبیه به قلم – که دست را خسته نمی‌کند.

هنگام تصمیم گیری بین مداد مکانیکی و خودکار، هر دو نقاط قوت و ضعف و بهترین استفاده از خود را دارند.

اگرچه بحث های زیادی در مورد مدادهای مکانیکی در برابر خودکار وجود دارد، حتی بیشتر از بحث “قلم در مقابل مداد”، ما معتقدیم که آنها می توانند با هم هماهنگ کار کنند – مدادهای مکانیکی نیازی به جایگزینی خودکار ندارند.

آنها را می توان در کنار هم برای دستیابی به اثرات مختلف استفاده کرد.

اگر ظاهر پیچیده قلم را می خواهید، اما همچنان می خواهید آزادی هر گونه اشتباهی را پاک کنید، خودکار مکانیکی یک گزینه عالی است!

بنابراین، چه خلاق باشید و چه فنی، یک خودکار مکانیکی ارزش یک نگاه مجدد را دارد.

افزودن یک خودکار مکانیکی به زرادخانه خود یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید.

یک قلم نمدی یا نشانگر دارای نوک متخلخلی است که از مواد فیبری ساخته شده است که معمولاً با جوهر موجود در مخزن اشباع می شود.

همانطور که جوهر از نوک خارج می شود، جوهر جدیدی از مخزن – که اغلب از حجم زیادی از یک ماده متخلخل مشابه با مواد استفاده شده در نوک آن تشکیل شده است توسط اثر مویرگی و گرانش کشیده می شود. مانند قلم فواره‌ای، هنگام نوشتن روی سطح متخلخل، جوهر از نوک قلم نمدی با عمل مویرگی خارج می‌شود.

با این حال، برخلاف قلم‌های فواره‌ای، بسیاری از نشانگرها می‌توانند به‌طور قابل اعتمادی روی سطوح غیرقابل نفوذ نرم و مرطوب بنویسند.

توسط جوهر، و در چنین کاربردهایی جوهر معمولاً به طور مداوم قلم را در حالی که روی سطح نوشتار نگه داشته می شود، ترک نمی کند.

از کوچکترین و با بهترین نوک خودکارهای نمدی برای نوشتن روی کاغذ استفاده می شود. نوک نمدی های متوسط ​​اغلب توسط کودکان برای رنگ آمیزی و نقاشی استفاده می شود.

انواع بزرگتر، که اغلب به آنها “نشانگر” گفته می شود، برای نوشتن در اندازه های بزرگتر، اغلب روی سطوحی غیر از کاغذ مانند جعبه های راه راه و تخته های سفید استفاده می شود.