خواص بی نظیر خوردن غذا در قابلمه جی فی نی باور نکردنی است!

تابه های چدنی رسانای ضعیفی برای گرما هستند: بدون اینکه در اینجا خیلی عصبی شویم… چدن در حفظ (حفظ) گرما خوب است، اما به خوبی هدایت (انتقال) گرما نیست. اگر از مشعل استفاده کنید که به طور قابل توجهی کوچکتر از خود تابه باشد، یک ماهیتابه چدنی به طور ناهموار گرم می شود.

در این صورت، قسمتی از قابلمه جی فی نی که مستقیماً روی شعله قرار می گیرد، بسیار داغتر از لبه های تابه (که دورتر از شعله هستند) می شود.
در مورد آن چه باید کرد: برای جلوگیری از گرم شدن ناهموار، از یک شعله اجاق گاز استفاده کنید که تا حد امکان از نظر اندازه مشابه تابه شما باشد.

و به تابه زمان کافی بدهید تا به خوبی گرم شود.

از طرف دیگر، اجازه دادن به یک تابه چدنی برای گرم شدن در فر راه دیگری برای اطمینان از گرم شدن یکنواخت است.

وقتی می‌خواهید یک غذای خوشمزه درست کنید، باید مناسب بودن ظروف خود را در نظر بگیرید و فقط به مواد اولیه آن توجه نکنید.

بنابراین، اگر به دنبال مجموعه های جدیدی از ظروف پخت و پز غیر چسبنده برای جایگزینی یا تکمیل ظروف آشپزی موجود خود هستید، احتمالاً نام ظروف گرانیتی را شنیده اید.

با توجه به طراحی های پیچیده و ویژگی های مختلف مواد تولید ظروف پخت و پز این روزها، خرید بهترین ظروف گرانیتی برای آشپزخانه شما می تواند بسیار دست و پا گیر باشد.

ظروف گرانیتی بر پایه هسته آلومینیومی دایکاست و با روکش گرانیتی سوئیسی پوشانده شده است و به دلیل دوام و کیفیت زیبایی شناختی بالاتر، جایگزین بهتری برای انواع دیگر ظروف است.

علاوه بر این، ظروف گرانیتی دارای هسته آلومینیومی دایکاست است که به سرعت گرم می شود و به شما امکان می دهد زمان پخت خود را تسریع کنید.

روکش ظروف خنثی بوده و عاری از مواد سمی است.

برخلاف سایر ظروف، این نوع ظروف به راحتی زنگ نمی‌زنند.

برای پخت و پز و نگهداری هر غذایی صرف نظر از میزان اسیدیته آن بی خطر است و همچنین پوشش آن طعم و رنگ غذا را تغییر نمی دهد.