خوابیدن روی چرم فرجام موجب درمان کمردرد می شود

هنگام خرید آن، انتخاب یک تکه چرم فرجام خوب کار آسانی نیست. گوسفند، بز، پوست گاو، بره، پیتون یا گوشت خوک: در مقابل این انبوه انتخاب ها گم شدن آسان است!

طبق تعریف، چرم به پوست حیوانات گفته می شود که برای تغییر شکل آن برای انعطاف پذیری بیشتر دباغی شده است. اما آیا می دانستید که استفاده از چرم به عنوان ماده اولیه پوشاک به زمان پیدایش بشر برمی گردد؟

این یکی از اولین موادی است که انسان برای لباس پوشیدن خود استفاده می کرد. از آن زمان، تکنیک‌ها تکامل یافته‌اند و امروزه تنوع گسترده‌ای از چرم‌ها وجود دارد.

چرم فرجام گاوی پوستی است که از گاو بالغ بازیابی می شود و آن را به ماده ای ضخیم تر و مقاوم تر از پوست گوساله تبدیل می کند. پوست بیرونی حیوان یکپارچه است و درخشندگی زیبایی به لباس می دهد: به همین دلیل است که چرم گاوی یکی از پر استفاده ترین ها در دنیای مد است.

چرم فرجام  گاو صاف و ضخیم است و نسبت به سایر چرم ها ظاهری خشن تر می دهد. بنابراین این چرم به دلیل اشراف یا ظرافت خود شناخته نشده است، اما برای قطعات نسبتاً قوی مانند ژاکت دوچرخه سواری یا یک جفت چکمه کاملاً مناسب است.

چرم

چرم فرجام گاو انعطاف پذیر، ظریف و دارای ظرافت بسیار بالایی است که به آن اجازه می دهد کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. به همین دلیل است که نام آن کنترل شده و قیمت آن بالاست.

حتی اگر برای کالاهای چرمی سنگین یا برای تولید کفش به دلیل عدم استحکام استفاده نشود، پوست بره برای لباس ایده آل است. چه برای کاپشن‌های بسیار نرم، شلوارهای سبک، دامن‌ها و همچنین کالاهای چرمی کوچک یا لوازم جانبی مانند دستکش، به دلیل سبکی و راحتی آن قدردانی می‌شود.

چرم فرجام  بز به دلیل ظرافت و مقاومت قابل توجه خود مشهور است. در واقع، قسمت بیرونی پوست دارای دانه‌های طبیعی است که از استحکام چرم پشتیبانی می‌کند و در عین حال یک کاسه اصیل می‌دهد که در چرم‌های صاف‌تر یافت نمی‌شود.

علاوه بر این، دارای یک دارایی منحصر به فرد است: خم نشدن! در مقایسه، پوست بز نازک تر از پوست گاو اما ضخیم تر از بره است.

با توجه به قیمت پایین آن، این ماده ای است که می تواند ارزان در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که ما اغلب چرم فرجام بز را در کالاهای چرمی یا در تولید لباس های فنی و مقاوم پیدا می کنیم.

در واقع، اغلب برای پوشاک و همچنین کالاهای چرمی و دستکش استفاده می شود. همچنین نگهداری پشمی که روی پوست است برای تهیه لباس یا کفش زمستانی معمول است. با این حال، هزینه چرم گوسفندی کمتر از چرم بره است، که می تواند به شما اجازه دهد با بودجه کمی کمتر سرگرم شوید.