خرید سیب امروز در ارومیه به دلیل ایجاد درد معده در کودکی ممنوع شد

سیب هر چقدر هم که فواید داشته باشد، نباید فراموش کرد که میوه است و حاوی شکر است، مقدار کمی قند دارد، بنابراین مصرف آن با احتیاط مفید است، روزانه 2 عدد سیب متوسط ​​به اندازه کافی تامین می شود. فیبر علاوه بر یک رژیم غذایی سالم.

از نظر منبع غنی فیبر سیب امروز در ارومیه شما را سیر نگه می دارد، اشتها را کاهش می دهد، روده ها را کار می کند، از سلامت روده حمایت می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

در عین حال، برخی از مواد شیمیایی موجود در سیب در برابر بیماری های مغزی مانند پارکینسونیسم و ​​آلزایمر محافظت می کند.

زیرا برخی از آنتی اکسیدان های موجود در سیب تازه از سلول های مغز در برابر سمیت عصبی ناشی از استرس اکسیداتیو محافظت می کند و به کاهش خستگی کمک می کند. سیب همچنین حاوی ویتامین های C، A، K، B6 و E است.

ویتامین C باید از طریق غذا تامین شود. برای عملکرد صحیح سیستم عصبی و دفاع ایمنی لازم است، جذب آهن را افزایش می دهد. با محتوای آب غنی خود، هیدراتاسیون لازم برای عملکرد صحیح بدن را فراهم می کند.

سیب

فیبر غنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی سیب با اثرات کاهش دهنده کلسترول خود در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند و به جلوگیری از تشکیل دیابت و چاقی کمک می کند.

قبل از خوردن سیب توجه کنید که خوردن صدف مفیدتر است اما برای پاکسازی از سموم و آفت کش ها بهتر است حداقل 1 ساعت در آب گازدار و سرکه نگهداری شود و دوباره شسته شود.

با داشتن ویتامین های C، A و E، آنتی اکسیدان ها به ویژه پلی فنول های موجود در سیب، اثرات ضد پیری و مرطوب کنندگی بر روی پوست دارد. این مواد پوست، مو و ناخن را سالم تر و قوی تر می کنند.

جویدن و گاز گرفتن سیب باعث افزایش ترشح بزاق در دهان و کاهش رشد باکتری ها، سفید شدن دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی می شود. بنابراین، اگر فقط خود سیب مفید است، سیب می تواند به یک محصول تخمیر شده فوق العاده تبدیل شود.

شما باید سرکه سیب را که اغلب توسط متخصصان توصیه می شود، حداقل 2 قاشق غذاخوری با معده خالی 4 روز در هفته مصرف کنید. سرکه سیب یک تنظیم کننده جدی روده، تقویت کننده باکتری های مفید، تسریع کننده متابولیسم و ​​تقویت کننده سیستم ایمنی است.