جک بازویی سوزوکی 400 که موجب مرگ سگ نگهبان شد

به طور کلی، جک های مختلفی وجود دارد، اما در ابتدا ایده ما این بود که به یک فرد بی تجربه توضیح دهیم که جک بازویی سوزوکی 400 هیدرولیک چیست، از جمله به این دلیل که نوشتن در مورد این نوع جک جالب تر است.

زیرا آنها (جک های هیدرولیک) دامنه وسیع تری دارند و تجهیزات خاص تری دارند که به لطف آنها حتی کلاس های جداگانه ای از دستگاه ها ظاهر می شود (مثلاً پرس هیدرولیک) به طور کلی در مورد جک ها جالب است و ما موضوع را به جک ها گسترش دادیم. ، و این چیزی است که ما به دست آوردیم .

جک، به معنای وسیع کلمه، یک وسیله نیست، بلکه تنها یک اصل است که به نام دسته ای از دستگاه ها تبدیل شده است. و بر این اساس، به عنوان مثال، یک جک هیدرولیک نیز یک جک نیست، بلکه فقط یک سیلندر هیدرولیک است که بر اساس اصل جک کار می کند.

جک

یا به عبارت دیگر، “جک هیدرولیک” یک سیلندر هیدرولیک مجهز است. خوب، و غیره… با این حال، بیایید حرف لفظی را کنار بگذاریم و در مورد جک ها به عنوان دستگاه هایی به معنای سنتی آنها صحبت کنیم.

این اشتباه است که فکر کنیم جک فقط برای بلند کردن بار طراحی شده است. بله، احتمالاً در دنیای مدرن میلیون ها کاربرد جک وجود دارد که نهصد و نود هزار ظرفیت حمل آن است، اما عدم حساسیت بیشتر سازه های جک به موقعیت مکانی امکان استفاده از آنها را برای هر جابجایی محموله (از جمله) تعیین می کند.

نه تنها برای جابجایی، بلکه برای تثبیت (چه در حالت بلند کردن و چه در شرایط مقاومت در برابر هر بار غیر عمودی).

در معنای گسترده کلمه، جک را باید به عنوان یک وسیله مکانیکی ویژه برای ضرب نیروی اعمال شده در نظر گرفت، که بر اساس اصل تقویت نیرو عمل می کند – زمانی که نیروی مفید ایجاد شده توسط دستگاه به طور قابل توجهی از نیرویی که باعث می شود دستگاه عمل کند تجاوز کند.