تولید پاکت کاهی از چیزی که حتی فکرش را نمی کنید!

اگر تا به حال چیزی را به صورت آنلاین سفارش داده اید، می دانید که وقتی بسته خود را دریافت می کنید چقدر هیجان انگیز است و در نهایت می توانید آن را باز کنید.

شما همچنین می توانید تصور کنید که وقتی مشتری بسته ای را باز می کند تا یک محصول آسیب دیده ناشی از بسته بندی بی کیفیت یا مواد استفاده نادرست را پیدا کند، ناامید می شود.

این نوع اشتباهات برای برند و حفظ مشتری یک شرکت مضر است، به همین دلیل است که شرکت بسته بندی می خواهد به کسب و کار شما کمک کند تا انتخاب های درستی را برای ارسال محصولات شما داشته باشد.

تصمیم‌گیری بین جعبه‌های مقوایی و پست‌های پاکت کاهی می‌تواند انتخاب سختی باشد، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم انتخاب درستی داشته باشید که هم از محصولات شما محافظت کند و هم در هزینه شما صرفه‌جویی کند.

جعبه ها صدها سال است که وجود دارند و هنوز هم یکی از محبوب ترین راه ها برای ارسال محصولات در سراسر جهان هستند.

اگر اقلام بزرگ یا اقلامی را ارسال می کنید که شکننده تر به نظر می رسند، جعبه ها عالی هستند زیرا می توانید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید و محصول را متناسب با آن محافظت کنید.

شکل ها و اندازه های مختلفی از جعبه ها موجود است، بنابراین چگونه می دانید کدام یک را برای محصول خود انتخاب کنید؟ داشتن اندازه مناسب بسیار مهم است تا محصول بتواند داخل آن قرار گیرد و همچنان فضای کافی برای بالش برای حمل و نقل داشته باشد.

یک دستورالعمل کلی این است که یک فاصله چند اینچی در همه طرف جعبه باقی بگذارید، این اجازه می دهد تا محصول شما در جعبه راحت باشد در حالی که همچنان محافظت 360 درجه را ارائه می دهد، مطمئن شوید که برای اقلام ظریف تر محافظت بیشتری ارائه می دهید.

برخی از گزینه‌ها برای پوشش داخل جعبه‌ها عبارتند از: دستمال کاغذی، بالش‌های هوا، کاغذهای حباب‌دار، کاغذهای بسته‌بندی، بسته‌بندی بادام زمینی و موارد دیگر.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی جعبه‌های مقوایی این است که قابل بازیافت هستند که عامل مهمی برای مصرف‌کنندگان امروزی است.