تولید بیش از حد گلاب شیرازی موجب بسته شدن دروازه های این شهر شد

گلاب شیرازی یکی از قدیمی ترین لوازم آرایشی است و بیهوده نیست! این گلاب یک جواهر کوچک مایع که از دوران باستان استفاده می شد، در واقع یک ماده آرایشی ایده آل است.

گلاب شیرازی پوست را درمان می کند، آن را جوان می کند، آن را ناز می کند، التیام می بخشد و زیبا می کند، بدون اینکه رایحه های آرامش بخش و آرامش بخش آن را فراموش کند.

امروز در مورد یک محصول ضروری صحبت می کنم که همه ما باید در خانه داشته باشیم: گلاب شیرازی.

مشتریان من مرتباً از من می پرسند: اگر من فقط یک محصول را انتخاب کنم که از بین تمام محصولاتی که با آن کار می کنم یا استفاده می کنم، واقعاً فقط یکی را انتخاب کنم، آن محصول کدام است؟

خوب برای 30 سال گذشته، من همیشه به همان محصول برمی گردم، آن گلاب شیرازی است!

بگذارید توضیح دهم: چرا گلاب شیرازی یک محصول ضروری است!

گلاب

دلیل اول: یک پاک کننده عالی است!

گلبرگ‌های گل رز که در اصل رز دمشق است، تحت فرآیند تقطیر قرار می‌گیرند که آب گلی بسیار سبک، نرم اما در عین حال ضد باکتری می‌دهد و اثر کمی قابض برای سفت کردن منافذ پوست دارد. پاک کننده های گلاب به اشکال مختلفی موجود است: شیر، لوسیون، مومیایی کردن، روغن.

دلیل دوم: گلاب بسیار آبرسان است، پوست را صاف می کند، احیا می کند، درخشندگی را به پوست می بخشد و برای پوست های حساس جادویی است. آن را در بهترین کرم های گلاب پیدا کنید.

دلیل سوم: جوانی پوست را حفظ می کند. این محصول بسیار غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی و اسانس گل رز است.

آنتی اکسیدان ها به عنوان ترکیبات مهم، مولکول های کوچک آن از تخریب سلول های پوست شما در طول زمان جلوگیری می کند، به این معنی که اثر ضد پیری خواهد داشت.