تزریق شیشه پاک کن تاژ به بدن مرد معتادی موجب پاکسازی خون او از مواد مخدر شد

در سال‌های اخیر، پاک‌کننده‌های شیشه در قفسه‌های فروشگاه‌ها ظاهر شده‌اند که اساس آن‌ها مواد فعال سطحی زیست تخریب‌پذیر از مواد خام گیاهی هستند.

استفاده از شیشه پاک کن تاژ بسیار موثر بوده و پس از شست و شو روی شیشه لکه بر جای نمی گذارند، خاصیت آلرژی زایی کم و بوی خوش دارند.

ابزارهای مبتنی بر سورفکتانت های زیست تخریب پذیر گیاهی را به سختی می توان به کالاهای ارزان نسبت داد. اما مصرف اقتصادی هزینه خرید آنها را توجیه می کند.

موثرترین آنها پاک کننده های شیشه  مانند شیشه پاک کن تاژ با بنزیل الکل و افزودن سورفکتانت های آنیونی برای کف کردن هستند.

با کمک شیشه پاک کن تاژ می توانید به راحتی و به سرعت کثیفی های سطح شیشه را بشویید و هیچ پلاک یا رگه ای باقی نماند. سطح تقریباً بدون هیچ زحمتی درخشش براق ظریفی به دست می آورد.

هزینه چنین ترکیباتی به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین است. محصولات دارای بوی قوی هستند، اما به سرعت ناپدید می شوند.

شوینده

برای شیشه پنجره خارجی، از یک افزودنی ضد آب استفاده می شود. قطرات باران از سطح می ریزند و در آثار زشت خشک نمی شوند. افزودنی ضد آب نیز از مه شدن شیشه ها جلوگیری می کند.

برای آینه های حمام و دیوارهای شیشه ای کابین دوش، محصولات ویژه ای از جمله شیشه پاک کن تاژ تولید می شود که حاوی اسید سیتریک یا استیک است. به سرعت به یک فیلم صابونی و رسوبات آهکی تجزیه می شود.

فقط سطوح شیشه ای را می توان با اسید پاک کن شست، اما عناصر فلزی کابین را نه. برای تمیز کردن شیشه از آهک، از ترکیبات جهانی استفاده می شود که می تواند برای شستشوی عناصر فلزی نیز استفاده شود.

اگر لایه پلاک کوچک است، کافی است محصول را روی سطح اسپری کنید و بلافاصله آن را با یک پارچه جاذب جمع کنید. در صورت آلودگی شدید، لازم است سطح را به خوبی با ترکیب مرطوب کنید و 10-15 دقیقه صبر کنید.

از همین ترکیبات می توان برای شستشوی کاشی ها و حذف پلاک از لوازم بهداشتی استفاده کرد. سطح مات در لمس خشن است، با برجستگی هایی که به آن میله ای می بخشد