ترشیجات عروسی که دختری بخاطر نبردن آن به خانه همسرش مجبور به گرفتن طلاق شد

ترشی که عمدتاً به عنوان چاشنی مصرف می شود، یک گیاه علفی یک ساله است که قبل از بلوغ برداشت می شود و به طور کلی در نمک یا سرکه شیرین می شود. بیایید ارزش غذایی آن را کشف کنیم، بهترین روش مصرف آن و در چه مواردی توصیه نمی شود. با فواید ترشی همه چیز آشنا شوید.

ترشی چیست؟

ترشیجات عروس مانند کدو سبز و بسیاری از انواع دیگر کدو  به خانواده Cucurbitaceae تعلق دارد. ترشی در واقع خیار است که هنوز به بلوغ نرسیده است.

ترشی به مقدار بسیار کم مصرف می شود. همچنین ارزش غذایی آن با در نظر گرفتن مقدار توصیه شده روزانه مواد مغذی مانند مواد معدنی، عناصر کمیاب و ویتامین ها قابل توجه نیست. از طرفی ترشی در آب نمک حاوی مقدار قابل توجهی سدیم است که روش تهیه آن را مدیون آن هستیم.

این نسبت نمک حدود 2 گرم در هر 100 گرم غوره است که قابل توجه است. مهم است که این را در نظر بگیرید، به خصوص در زمینه رژیم غذایی کم نمک.

نکته: سرکوب کننده اشتها است، ترشی اگر در همان ابتدای غذا مصرف شود می تواند به کنترل اشتهای زیاد کمک کند.

ترشیجات

ترشی را که در آب نمک یا سرکه نگهداری می شود، به صورت خام به عنوان چاشنی می خورند، یعنی به مقدار اندکی چون همراه با غذاهای دیگر است. از آن به دلیل طراوت، اسیدیته سبک و ترد آن قدردانی می شود.

این غذا به طور عمده با چاشنی، ترین یا پاته، گوشت سرد مانند گوشت خوک کبابی یا گوشت گاو سرو می شود. همچنین به صورت نوارهای نازک در ساندویچ معرفی شده است! در نهایت، می توان آن را برش داد و در انواع سالادها گنجاند، مانند سالاد Piedmontese.

چند نکته احتیاطی که باید در مورد ترشی رعایت کرد. اگرچه ترشی در مقادیر کم مصرف می شود، اما لزوما برای همه مناسب نیست. مصرف آن به ویژه در موارد مشکلات قلبی، فشار خون بالا یا نارسایی کلیوی توصیه نمی شود. در آب نمک، در واقع حاوی مقدار زیادی نمک است.

تهیه آن با سرکه نیز برای افرادی که از زخم های دهان، التهاب لثه و سایر بیماری های دهان رنج می برند توصیه نمی شود.