به گفته دولت سیب شب عید در بازار تهران نباید خرید و فروش شود

مصرف سیب سبز همراه با پوست آن توصیه می شود، زیرا پوست سیب سبز غذایی است که برای پوست فوایدی دارد. سیب سبز که علائم پیری را پاک می کند و به بازسازی سلولی کمک می کند، شما را جوان تر از سن خود نشان می دهد.

اگر روز خود را با خوردن منظم یک سیب شب عید هر روز صبح آغاز کنید، بدن خود را از مواد سمی پاکسازی خواهید کرد. بدین ترتیب مواد مضری که شما را خسته می کنند از بدن خود حذف می کنید.

مصرف سیب عفونت را از بین می برد. سیب سبز که خاصیت ضد باکتریایی دارد در پاکسازی عفونت در بدن بسیار موفق است. اگر عفونت ادراری رخ داده است، آب سیب سبز باید به طور منظم به مدت 7 روز مصرف شود. در عرض 7 روز عفونت را تا حد زیادی از بین خواهید برد.

همپنین مصرف سیب موها را تغذیه می کند. سیب سبز ارزش غذایی بالایی دارد. حاوی ویتامین C، ویتامین A و پروتئین است. با مصرف سیب سبز می توانید ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز موهایتان را تامین کنید.

سیب

اگر می خواهید موهای خشک و آسیب دیده را به طور طبیعی درمان کنید؛ در مصرف سیب سبز باید احتیاط کرد.

مصرف سیب بینایی را تقویت می کند. برای دوری از بیماری های چشمی و دیدن سالم تر؛ مصرف سیب سبز توصیه می شود. سیب سبز که حاوی ویتامین A است از ساختار شبکیه محافظت می کند و از آسیب دیدن سلول ها جلوگیری می کند. با مصرف منظم سیب سبز می توانید بینایی خود را تقویت کنید.

کلسترول را متعادل می کند. کلسترول بالا وضعیتی است که کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. مصرف سیب سبز برای متعادل کردن کلسترول بالا توصیه می شود. سیب سبز خون و رگ ها را تمیز می کند و دفع موادی را که به بدن شما آسیب می رساند را تضمین می کند.

در این فرآیند کلسترول نیز متعادل می شود و خطر ابتلا به بیماری های مختلف از بین می رود.

کلیه ها را کار می کند. سیب سبز که حاوی فیبر است نیز به عملکرد دستگاه ادراری کمک می کند. سیب سبز و آب آن که خاصیت ادرار آور دارد، عملکرد خوب کلیه ها را تضمین می کند. هنگامی که کلیه ها تمیز می شوند، سایر عملکردهای بدن نیز به طور کامل انجام می شوند.