با کفش اسپرت نیوبالانس دیگر با فشار خون خداحافظی کنید!

اگر اخیراً به مسابقه ای رفته اید یا به باشگاه دویدن محلی خود پیوسته اید ، به احتمال زیاد دونده های بی شماری را دیده اید که آرم کلاسیک NB را روی کفش های ورزشی خود دارند.

برای بیش از 100 سال، New Balance بهترین کفش‌ها و وسایل دویدن را طراحی و ایجاد می‌کند تا به ورزشکاران نخبه و دوندگان معمولی کمک کند تا اهداف خود را شکست دهند.

بهترین کفش های دویدن New Balance ظاهر شیک را با عملکرد عالی و فناوری نوآورانه ترکیب می کند.

کفش اسپرت نیوبالانس مردانه و زنانه برای هر دویدن و هر دونده ، از مربی‌های روزانه با حداکثر بالشتک و راحت گرفته تا مسابقه‌های سبک و سریع، وجود دارد .

با بیش از 40 سال تجربه منحصر به فرد در تجهیز دوندگان و واکرها با بهترین کفش‌های دویدن، ما برترین کفش‌های کتانی New Balance امروزی را با نگاهی به ترکیبی از بررسی‌های کفش خودمان و آزمایش‌های واقعی، فهرست‌های پرفروش و داده‌های از بیش از 4 میلیون اسکن 3 بعدی پا (و شمارش) به شما کمک می کند جفت مناسب را پیدا کنید، چه به دنبال کفش دویدن در مسیر هستید و چه در حال تمرین برای ماراتن هستید .

چه یک دونده جدید باشید و چه برای یک ماراتن روابط عمومی کار می کنید، New Balance Fresh Foam 880 v12 را ساخته است تا مایل های شما را پشت سر بگذارد.

880 v12 دارای یک زیره با چگالی دوگانه با فوم تازه تازه X در زیر پاشنه است که فرودهای بالشتکی و فوم متراکم‌تری در قسمت جلویی پا برای برخاستن سریع ایجاد می‌کند.

یک زیره لاستیکی سخاوتمندانه کشش عالی را ارائه می دهد و دوام کفش را بهبود می بخشد.

رویه مشبک ژاکاردی صاف و دوتایی حس سبکی 880 را حفظ می کند و به راحتی نفس می کشد تا در هوای گرم راحت باشید.

تسترهای Fleet Feet در بررسی New Balance Fresh Foam 880 v12 ما از تناسب سازگاری که برای انواع اشکال پا کار می کند، خوششان آمد.