با میوه خشک برای خود ناخن بکارید

آیا میوه های خشک بیشتر از تنقلات جایگزین به دندان می چسبند آیا قندهای موجود در میوه خشک هلو به همان سرعتی که در میوه های تازه از دهان پاک می شوند. و اینکه آیا همه میوه های خشک رفتار یکسانی دارند.

مطالعات بیشتری در مورد کاهش pH به دنبال مصرف میوه‌های خشک، مدت زمانی که تغییر pH طول می‌کشد، و اینکه چگونه جویدن میوه‌های خشک ممکن است بر تولید بزاق تأثیر بگذارد و در نتیجه کاهش pH را کاهش دهد نیز مورد نیاز است.

از آنجایی که دندانپزشکان غذاهایی مانند پنیر، سبزیجات خام و آجیل را به عنوان تنقلات “ایمن” برای دندان در نظر می گیرند، بررسی ترکیبات غذایی مانند خرما خشک با پنیر، آجیل و کشمش و به عنوان مثال آلو با ماست شیرین نشده اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. و همچنین احتمالاً الگوهای غذایی روزمره را بهتر منعکس می کند.

این که قندهای موجود در میوه خشک درونی یا بیرونی هستند نیز از نظر GI، GL و پاسخ گلیسمی میوه خشک در مقایسه با میوه‌های تازه مهم است، همانطور که درک اثرات آن در مصرف‌کنندگان با سبک‌های زندگی متفاوت است.

میوه ها به طوری که افراد ورزش های شدید ممکن است در رابطه با جایگزین هایی مانند ژل های کربوهیدرات سود ببرند.

از آنجایی که میوه‌های خشک برای آزادسازی آنزیم‌های گوارشی نیاز به آبرسانی مجدد دارند، تحقیقات بیشتری در مورد آزادسازی نسبی قند از میوه‌های خشک در مکان‌های مختلف در دستگاه گوارش مورد نیاز است.

از منظر سلامت روده، باید درباره تأثیر میوه‌های خشک مختلف و سهم نسبی فیبر و سوربیتول در یبوست و سلامت روده اطلاعات بیشتری داشت کنار هم قرار دادن فواید سلامتی بالقوه میوه خشک در برابر نگرانی های مربوط به سلامت دندان است.

نیاز به بررسی تاثیر دوبرابر کردن یا خوردن 30 گرم اضافی در روز میوه خشک، با استفاده از مدل سازی برای محاسبه تاثیر بر بیماری ها و شرایط مزمن مانند یبوست را نشان می دهد با تأثیر بر پوسیدگی دندان، حتی با فرض اینکه تمام قندهای موجود در میوه خشک به دندان آسیب برساند.