با شیلنگ لاستیکی نخ دار جارو های دستی بلند درست کنید!

شیلنگ باغی برای انتقال آب در فواصل کوتاه یا طولانی استفاده می شود، آنها را می توان برای آبیاری گیاه، شستن ماشین یا هر فعالیت دیگری که به آب نیاز دارد استفاده کرد.

از آنجایی که شیلنگ لاستیکی نخ دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، باید بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند. اولا، آنها البته باید آب را در محل انتخابی شما تحویل دهند.

اما اینجاست که سادگی متوقف می شود، در حالی که همه آب یا کاربردها یکسان نیستند.

آیا با آب فوق العاده تمیز کار می کنید و می خواهید 100% مطمئن شوید که مواد شیلنگ آلودگی ندارند؟ سپس یک شلنگ باغچه ای با لایه داخلی بدون پی وی سی که مخصوص این شرایط ساخته شده است، متناسب با نیاز شما خواهد بود.

آیا فضای ذخیره سازی محدود است؟ سپس یک شیلنگ مارپیچ، شیلنگ باغچه قرقره یا شلنگ باغچه قابل افزایش مفید خواهد بود.

آیا به دنبال سیستم آبیاری قطره ای هستید؟ سپس شلنگ های خیساندنی ممکن است راه حل باشد، برای هر برنامه، محصولات مختلفی وجود دارد که برای آن موقعیت تخصصی هستند. این مقاله را بخوانید تا شروعی به دنیای شلنگ های باغبانی داشته باشید.

هنگام انتخاب شیلنگ باغبانی چندین پارامتر وجود دارد که شما را در جهت درست راهنمایی می کند. قطر شلنگ نقطه شروع خوبی است.

اندازه‌های داخلی معمولی 13 میلی‌متر (1/2 اینچ)، 19 میلی‌متر (3/4 اینچ) و 25 میلی‌متر (1 اینچ) است، مهم است بدانید که شلنگ باغچه دارای قطر داخلی و خارجی است.

اگر می‌خواهید شلنگ را به نر وصل کنید، کوپلینگ، قطر داخلی بیشتر به شما مربوط است. همچنین طول کل شیلنگ باغ مهم است، زیرا شلنگ خیلی کوتاه به مقصد شما نمی رسد و شلنگ خیلی بزرگ فضای غیر ضروری را اشغال می کند و باعث افت فشار اضافی می شود که اغلب مطلوب نیست.