با سود پرک نیرو کلر تو سه شماره چربی های سطوح خونه رو پاک کن

یکی از انواع سود سوز آور، سود پرک نیرو کلر است. این نوع سود سوز آور در پاتلایش نفت خام و رفع ناخاصی های گوگرد استفاده می شود.

سود سوز آور در مصارف زیاد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله: صنعت نفت، تولید پارچه، صنایع کاغذ، تولید شوینده ها و سفید کننده ها، چربی زدایی از فلزات و….

متاسفانه در حال حاضر، مصرف سوزاننده باعث عوارض شدید و مرگ و میر در کودکان می شود و نشان دهنده بدتر شدن مشکل است.

 در سال 2014، دیلی گرافیک از 50 کودکی که در شرایط بحرانی بستری بودند گزارش شد که مری برخی از آنها به دلیل مصرف سود سوزآور کاملاً آسیب دیده بود.

 علاوه بر این، در سال 2013، از 36 کودک مراجعه کننده برای ارزیابی فلوروسکوپی دستگاه گوارش فوقانی (GI) در بیمارستان آموزشی Korle-Bu (KBTH) در غنا، 38.9٪ از سنین 1 تا 4 سال با مصرف سود سوزآور گزارش شده اند.

سود پرک

محدوده سنی این بیماران بسیار ناراحت کننده است زیرا آنها سطح رشد لازم برای ارزیابی خطرات را به طور مستقل ندارند و قرار است تحت حمایت والدین و اجتماعی باشند.

بحث عمومی اخیر در غنا در مورد چگونگی مهار این شانکر پس از انتشار روزنامه ای توسط دیلی هریتیج با عنوان؛ ‘پسر، 3 نفر پس از نوشیدن سود سوزآور به آرامی می میرند…

درخواست کمک خانواده برای کمک سوالات بیشتری را در مورد عوامل مرتبط با مصرف سود سوزآور در کودکان زیر پنج سال مطرح کرده است. بنابراین این مطالعه به منظور بررسی عوامل موثر بر مصرف سود سوزآور توسط کودکان پیش دبستانی به منظور ارائه راهکارهایی برای مهار این مشکل برنامه ریزی شد.