با خوردن کشمش سبز ممتاز تپش قلب خود را هنگام استرس کنترل کنید

فواید و مضرات کشمش برای بدن کشمش از انگور به دست می آید. این میوه خشک به طور گسترده در آشپزی و در تولید نوشیدنی مورد استفاده قرار گرفته است.

دوستداران کشمش تعجب می کنند که کدام کشمش خوب است؟ روشن یا تیره. میوه خشک باید به گونه ای انتخاب شود که برای بدن مفید باشد. از انگورهای سفید و قرمز، 4 نوع کشمش تولید می‌شود که از نظر ظاهری متفاوت است: قهوه‌ای روشن از انگورهای سبک کشمیش به دست می‌آید.

اندازه کشمش سبز ممتاز کوچک است، اما حاوی استخوان نیست. کشمش سیاه از انگور تیره بدون هسته تهیه می شود. کشمش زرد رنگ از انگور سفید با یک هسته خشک می شود. یک کشمش قهوه ای بزرگ از انگور قرمز به دست می آید.

حاوی چندین استخوان است. برای نوشیدنی استفاده می شود هر نوع انگور دارای تعدادی مزیت است. کشمش سفید کمتر شیرین است، اما آشپزها قدردانی خاصی از آن ندارند. کشمش تیره و شیرین بیشتر در شیرینی پزی استفاده می شود.

برای به دست آوردن حداکثر فواید برای بدن از میوه های خشک، باید آنها را به درستی انتخاب و خشک کنید. کشمش بی کیفیت بیشتر از اینکه فایده داشته باشد ضرر دارد. فواید و مضرات کشمش برای بدن به کیفیت میوه خشک آن بستگی دارد.

کشمش

نگهداری و حمل و نقل میوه های خشک آسان است، به همین دلیل است که کشمش در بسیاری از کشورها محبوبیت پیدا کرده است. میوه خشک با کیفیت بالا طعم و فواید آن را حفظ می کند.

هنگام خرید باید به ویژگی های زیر توجه کنید: میوه های خشک سطحی براق نداشته باشند، کشمش مرغوب دارای سایه مات باشد. وقتی روی توت فشار می دهید، می توانید گوشت را احساس کنید، باید بسیار خشک باشد.

وقتی کشمشی روی میز می افتد، صدای تق تق شنیده نمی شود، در غیر این صورت توت ها بیش از حد خشک می شوند. میوه خشک باید شیرین باشد، اگر طعم تلخ یا ترش ظاهر شود، کشمش را نمی توان خورد.

بیشتر کشمش ها باید ساقه داشته باشند، عدم وجود آن ممکن است نشان دهنده وجود مواد شیمیایی باشد. کشمش کاملا سفید یا شفاف نشان دهنده افزودن مواد مضر در طول رشد انگور است.

هنگام انتخاب کشمش مفید: روشن یا تیره، باید روش به دست آوردن میوه های خشک را در نظر بگیرید. توت هایی که با فرآورده های شیمیایی درمان نشده اند و به طور طبیعی خشک شده اند، دارای بالاترین کیفیت هستند.