با جوراب زنانه پارازین یک خواب راحت داشته باشید

اگر جوراب شما طرحی در اطراف مچ پا یا بالای ساق پا دارد، این الگو یک نام قدیمی دارد که ممکن است در قرن شانزدهم به وجود آمده باشد، زیرا این الگوها می توانند از زوایای خاصی مانند عقربه های ساعت به نظر برسند.

صرف نظر از این واقعیت که جوراب ها واقعاً نمی توانند برای تشخیص زمان استفاده شوند، این نام گیر کرده است.

هرگز بهانه ای برای جشن گرفتن را رد نکنید، 4 دسامبر روز ملی جوراب زنانه پارازین در آمریکا است.

چرا یک مهمانی جوراب سرگرم کننده ترتیب نمی دهید، قبل از همه آن مهمانی های پلیور زشتی که به زودی در فصل تعطیلات با آنها روبرو خواهید شد.

بریتانیا رویکرد مالیخولیایی تری به جوراب دارد، از یتیمان جورابی در 4 ماه مه که رسماً به عنوان “روز یادبود جوراب گم شده” نامگذاری شده است، یاد می شود.

بریتانیایی‌هایی که قصد انجام این کار را دارند، این روز را با پوشیدن جوراب‌های نامتناسب به منظور ادای احترام صمیمانه به شرکای فوت شده خود گرامی می‌دارند.

جوراب ها می توانند به خواب شما کمک کنند.

کارشناسان بر این باورند که یک جفت جوراب گرم کرکی می تواند گردش خون بهتری را در بدن شما در هنگام خواب تقویت کند و به شما این امکان را می دهد که خواب آرام تری داشته باشید.

توجه داشته باشید که ما گفتیم بخواب، نه کارهای دیگری که ممکن است بخواهید در رختخواب انجام دهید.

در حالی که پوشیدن جوراب‌هایتان ممکن است یک قاتل خلق باشد، پس از پایان زمان صمیمیت و نزدیک شدن به خواب، جوراب‌های تخت خود را دوباره بپوشید.

احتمالاً هرگز متوجه نشده اید که چیزهای زیادی در مورد جوراب وجود دارد! نحوه لباس پوشیدن ما در طول زمان تکامل می‌یابد.

از پوست حیوانات گرفته تا ابریشم چینی، مصرف قابل توجه تا منابع پایدار، از جوراب با صندل تا هرگز جوراب با صندل هرگز.

هرچه در آینده برای جوراب ها وجود داشته باشد، ما از گذشته و حال، نوآوران و تولیدکنندگان در سراسر جهان که پاهای ما را خشک و راحت نگه می دارند سپاسگزاریم.