باز ماندن اجاق گاز رومیزی تک شعله موجب آتش سوزی بزرگی در دانشگاه شهید بهشتی شد

همانطور که می دانید اجاق گاز رومیزی تک شعله یکی از وسایلی است که در خانه مهم و ضروری تلقی می شود که با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد عرضه نمونه های مدرن تری از اجاق گاز در بازار هستیم.

انواع مختلف اجاق گاز رومیزی تک شعله به طور کلی شامل

جاسازی: اصولاً روی میزهای مخصوص یا روی قسمتی از کابینت نصب می شوند و قابل جابجایی نیستند.

اجاق گاز رومیزی پانلی: به راحتی قابل جابجایی هستند، فضای کمی را اشغال می کنند و از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از انواع دیگر هستند.

برقی : این مدل فر دارای صفحه نمایش لمسی و دیجیتالی است اما در زمان قطع برق کار نمی کنند

ایستاده مبله: این مدل در دو نوع فردار و خز عرضه می شود که بسته به سلیقه مصرف کننده می تواند انتخاب شود.

اجاق

اجاق گاز رومیزی تک شعله در آشپزخانه از نظر طراحی دکوراسیون باعث از بین رفتن فضای خالی بین کابینت ها شده و فضای کمتری را نسبت به مدل های دیگر اشغال می کند. بنابراین یکی از محبوب ترین محصولات به حساب می آید.

انواع اجاق گاز رومیزی تک شعله در سه نوع شیشه ای، استیل و سرامیکی در بازار موجود می باشد.

اجاق گاز استیل دارای مقاومت بالا و طراحی زیبا می باشد که یکی از ویژگی های مهم آن ضد زنگ بودن آن می باشد. همچنین این مدل خود به دو دسته آجدار و ساده تقسیم می شود که نوع اول زبرتر و ضد خش است. و نوع دوم یا ساده آن براق و ضد خش است. زیاد است.

اولین چیزی که بعد از شنیدن اجاق گاز شیشه ای به ذهنتان خطور کرد این است که در برابر حرارت و ضربه مقاوم است. اما لازم است بدانید که شیشه این محصول نشکن، ضد خش، ضد لک و مقاوم در برابر حرارت زیاد است.

به دلیل داشتن اجاق گاز روزانه و اغلب برای پخت و پز استفاده می شود. در هنگام خرید باید کیفیت و کارایی، بودجه و فضای مورد نظر برای قرارگیری، اندازه هود، تعداد شعله گاز را در نظر بگیرید. نسبت استفاده و جمعیت شناسی خانواده و ترجیحات شخصی مصرف کننده را در نظر بگیرید.