بادام سنگی امسال باعث جوان تر شدن پوست هزاران مصرف کننده شد

مطالعات قرن بیست و یکم ثابت کرده است که ترکیب مواد شیمیایی گیاهی در بادام سنگی امسال ارزش افزوده بادام پوشش دانه بادام .

در لایه دانه بادام، چندین سنتز فنلی برای گلیکوزیدهای فلاونول جداگانه، معمولاً گلیکوزید کامفرول، روتینوزید کامفرول، گلوکوزید ایزورامنتین و ایزورامنتین روتینوزید در پوشش دانه بادام شناسایی شده است .

علاوه بر این دانشمند، کامپوزیت های فنولیک در پوست قهوه ای بادام نیز یافت شده است، به عنوان مثال، مشتقات اسید بنزوئیک، اسید وانیلیک، اسید پرو توکاتچوئیک، کاتچین، نارینژنین، کامفرول، گالاکتوز، گلوکز و کورستین تا گلیکوزیله .

بادام سنگی

 

در بسط، پوسته بادام فنلی دارای مقدار خوبی از محتویات زایلان است که بهتر است برای محصول زایلوز کسر شود، وجود فورفورال نیز توسط  شکنش لیگنین، سلولز و پنتوسان یافت می شود.

پس از یک دوره طولانی، آنها هیدرولیز کاتالیز شده با اسید را یافتند، اما این استفاده دیرهنگام از بدنه است، و همچنین از حل شدن و دپلیمریزاسیون عناصر اصلی که در همی سلولزها رخ می دهد، شروع می شود.

اسید استیک و سنگدانه‌ها از لیگنین محلول در اسید زمانی به دست می‌آیند که فاز مایع (هیدرولیزات) شامل قندها و کم‌آبی قند باشد. استفاده بیشتر برای اکسیارو-آرایشی و همچنین در محصولات غذایی استفاده می شود .

حضور لیگنین ها روی کرست بادام بسیار زیاد است (30-38 درصد وزن خشک کل) . نسبت واحد فنیل پروپان سیرینگیل به گوایاسیل مشابه چوب های جامد است . بیشتر لیگنین غیرمحلول اسید است.

بخش خاصی ممکن است در محیط های حاوی اسید حل شود. فعالیت مهار رادیکال های آزاد قطعات لیگنین غیر پلیمریزه شده پس از کمی اسید منتقل می شود.

ملاحظات متعددی بر روی تأثیر محافظتی و دفاعی یک اثر آنتی اکسیدانی بر روی برخی بیماری‌های دژنراتیو مانند قلبی عروقی، سرطان، اختلالات عصبی، آب مروارید و اختلال در تنش اکسیداتیو متمرکز شده است.

کار موجود برای ارزیابی عملکرد آنتی اکسیدانی o انجام شد.