بادام زمینی وارداتی موجب بالا رفتن کلسترول خون مردان می شود

بادام زمینی وارداتی یکی از محبوب ترین غذاهای لذیذ در جهان است. طعم لطیف و لطیف هسته های مغذی نه تنها لذت، بلکه فواید زیادی برای بدن به ارمغان می آورد، به ایجاد یک رژیم غذایی مناسب و متعادل، مقاومت در برابر رژیم غذایی و غلبه بر استرس کمک می کند.

بادام زمینی وارداتی یکی از معروف ترین و محبوب ترین آجیل ها در جهان به حساب می آید. از نظر تغذیه، آنها شبیه فندق، بادام هندی، آجیل برزیلی یا شاه بلوط هستند.

این میوه چرب، سرشار از روغن و پروتئین گیاهی با ارزش است و طعم متمایزی دارد و آن را به افزودنی مناسب برای آجیل تبدیل می کند. با این حال، از نظر گیاه شناسی، بادام هسته ای است که در داخل آن دانه ای مغذی و در بیرون آن تفاله غیرقابل استفاده دارد.

درخت بادام زمینی وارداتی در آب و هوای معتدل در دشت ها و در زمین های صخره ای رشد می کند. زیستگاه طبیعی آن آسیای مرکزی و مدیترانه است. این گیاه می تواند چندین متر رشد کند و میوه های زیادی بدهد.

شما همچنین می توانید یک درخت بادام جوان را در زمین خود پرورش دهید در سال های اول به شکننده ای مانند خولان یا سماق است، اما پس از آن می تواند مانند یک خاکستر کوهی یا یک درخت توت رشد کند.

بادام

این گیاه از خانواده Rosaceae است و دارای جوانه های صورتی ظریف، زیبا و ملایم است.

برداشت بادام زمینی وارداتی در اواخر تابستان و اوایل پاییز انجام می شود و برداشت در مقیاس صنعتی با دستگاه جرثقیل مانند که به تنه درخت چنگ می زند و ایجاد ارتعاش می کند انجام می شود.

سپس تمام میوه های رسیده از شاخه ها می ریزند و بادام ها را می چینند، پوست می گیرند و برای فروش فرآوری می کنند.

به بیان دقیق، بادام زمینی وارداتی گیاهی از نوع آجیل است. میوه های آن یا به طور دقیق تر مغز آن دارای بافتی نرم و طعمی شیرین و آجیلی است. چنین بادام هایی خوراکی و بی خطر برای سلامتی در نظر گرفته می شوند.

اما می توانید با محصول مشابهی به نام بادام تلخ نیز برخورد کنید.