اولین ترمه عتیقه ساخته شده دوره قاجار در موزه فرانسه نگهداری می شود

یک ترمه عتیقه از پنبه خالص با پوشش ضد لکه ساخته شده و سپس با یک لایه دو لایه اکریلیک پوشانده شده است که آن را ضد آب می کند.

به لطف ترمه عتیقه ، لکه ها با یک ضربه اسفنجی مرطوب از بین می روند و رنگ های روشن سفره شما حفظ می شود. مراقبت از ترمه عتیقه به آسانی یک ترمه روغنی و به زیبایی یک رومیزی پارچه ای سنتی است.

پنبه ترمه عتیقه مزایای زیادی دارد که در بسیاری از اقلام روزمره دیگر پیدا خواهید کرد: پیش بند نخی روکش دار، روکش روکش دار، پد صندلی پنبه ای روکش دار…

چگونه ترمه عتیقه را جدا کنیم؟ یک پاک کردن ساده با یک اسفنج تمیز و مرطوب کافی است. ما استفاده از قسمت سبز اسفنج خود را توصیه نمی کنیم زیرا بیش از حد ساینده است و می تواند به پوشش پوشش داده شده آسیب برساند.

چگونه ترمه عتیقه را بشوییم؟ شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه با مواد شوینده کم. برنامه شستشو را برای لباس‌های ظریف، بدون چرخاندن خشک کردن، بدون نرم‌کننده ترجیح دهید.

ترمه

چگونه یک ترمه عتیقه را اتو کنیم؟ فقط پشت سفره. با اتو کردن رومیزی روکش دار، درمان ضد آب را دوباره فعال کرده و عمر سفره خود را افزایش می دهید.

ترمه عتیقه ضدلک چیست؟

یک رومیزی مقاوم در برابر لکه از پنبه خالص ساخته شده است که توسط یک درمان ضد آب محافظت می شود که در لمس قابل تشخیص نیست. پارچه مانند یک رومیزی پارچه ای سنتی نرم و لطیف باقی می ماند.

به لطف این درمان ضد لک، الیاف سفره شما هر نوع مایعی را دفع می کند و در برابر اصطکاک مقاوم تر است. برای اینکه بفهمید ترمه عتیقه شما از یک درمان ضد لک سود برده است یا خیر، کافی است کمی آب روی آن بریزید.

اگر رومیزی ضد لک باشد، خیلی سریع متوجه خواهید شد که مایع بدون نفوذ به پارچه از روی سطح غلت می خورد. سپس می توانید به راحتی مایع را با یک اسفنج جذب کنید.