میوه خشک انبه از پوسیدگی میوه ها جلوگیری می کند

میوه خشک انبه مواد غذایی پرانرژی و مغذی هستند که به رفع نیازهای تغذیه ای کلی نوزاد کمک می کنند چند میوه خشک که می تواند مصرف مواد مغذی کودک شما را افزایش دهد زردآلو، انجیر و خرما هستند.

تامین بهینه ریز مغذی ها: میوه های خشک دارای ترکیب خوبی از ریز مغذی ها هستند. مصرف منظم آنها در مقادیر متوسط می تواند ریزمغذی های ضروری مانند ویتامین های A، B3، E، پتاسیم، منیزیم، آهن و فولات را تامین کند.

این ریز مغذی ها حمایت از رشد نوزادان را تضمین می کنند.

سلامت دستگاه گوارش: میوه های خشک سرشار از فیبر رژیمی هستند که به مدیریت سلامت دستگاه گوارش کمک می کند آب آلو به طور خاص در طب سنتی و نوین برای درمان و مدیریت یبوست در نوزادان استفاده شده است.

میکروبیوتای روده: میوه های خشک شده مانند کشمش می توانند از رشد میکرو فلور روده حمایت کنند این خاصیت کشمش به دلیل وجود فیبر قابل تخمیر مانند اینولین و مواد شیمیایی گیاهی مانند اسیدهای فنولیک و اسید تارتاریک است که به عنوان پری بیوتیک عمل می کند.

برخی دیگر از میوه های خشک که پتانسیل مشابهی دارند آلو، خرما و انجیر هستند.

تقویت سیستم ایمنی برای نوزادان حیاتی است زیرا آنها تا سن دو سالگی در برابر عفونت آسیب پذیر هستند.

میوه های خشک سرشار از ریزمغذی ها و ترکیبات زیست فعال هستند که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند این خواص زمانی که میوه‌های خشک به طور منظم مصرف می‌شوند، به تقویت ایمنی کودک شما کمک می‌کنند.

نوزادان نسبت به کم خونی آسیب پذیر هستند، به خصوص بین 9 تا 24 ماهگی می توانید رژیم غذایی نوزاد خود را با میوه های خشک مانند کشمش، آلو خشک و زردآلو که منابع خوبی از آهن در رژیم غذایی هستند، تکمیل کنید.

میوه های خشک مانند آلو خشک یا آلو خشک اثرات مثبتی در حفظ سلامت استخوان ها نشان داده اند. اثرات محافظتی استخوان آلو به وجود ریزمغذی هایی مانند ویتامین K، منگنز، بور، مس و پتاسیم نسبت داده می شود.