استفاده از کود مرغ برای سیر موجب از بین رفتن ویتامین های آن می شود

تغذیه کود مرغی برای کدام گیاهان باغ مناسب است؟

قوانین استفاده از کود مرغ برای سیر و یا محصولات دیگر به عنوان کود متفاوت است.

خیارها. بوته ها با تزریق ریخته می شوند و از تماس مستقیم برای جلوگیری از سوختگی اجتناب می شود. بنابراین، تزریق در راهروها ریخته می شود، بدون اینکه روی ریشه ها، مژه ها و برگ ها وارد شود.

گوجه فرنگیها. آنها در ابتدای فصل رشد به میزان 60 کیلوگرم بستر در هر 10 متر مربع بستر تغذیه می شوند. استفاده از محلول برای آبیاری مقرون به صرفه تر است. برای همان منطقه به 5 سطل نیاز دارید.

توت فرنگی. شما نمی توانید بستر را مستقیماً در زیر بوته ها ایجاد کنید ، اما هنگام تهیه بسترها ، کود مزایای غیر قابل انکاری را به همراه خواهد داشت.
تمشک. بوته ها در بهار برای به دست آوردن توده سبز تغذیه می شوند.

کود

کلم. به مالچ تهیه شده با بستر پرندگان بهترین پاسخ را می دهد. بر روی تخت ها به نسبت 3 کیلوگرم در هر متر مربع پخش کنید. سیب زمینی. بستر فقط در پاییز قبل از حفاری استفاده می شود.

تخت گل. کود مرغی برای گل 3 بار استفاده می شود. بار اول در ماه مارس، پس از افتادن گل ها.

قبل از استفاده از کود مرغی به عنوان کود، مقدار مصرف تعیین می شود. مصرف تقریبی در هر 1 بوته فلفل، گوجه فرنگی، کلم – 1.5 لیتر. هنگام آبیاری فاصله ردیف، هنجارها با در نظر گرفتن سطح کاشت محاسبه می شود.

در بهار، بستر برای اشباع زمین با عناصر ماکرو و میکرو، برای دادن نیتروژن به نهال ها و گیاهان چند ساله استفاده می شود. قبل از زمستان، بستر برای سیب زمینی در منطقه پراکنده می شود