استفاده از کلاه مش فیشر تا 90 درصد در زمستان شما را گرم نگه میدارد

کلاه مش فیشر از قبل سوراخ شده کلاه رنگ مو با سوراخ، طراحی سوراخ ها مانند نیم دایره است، لازم نیست قبل از استفاده زمان را برای سوراخ کردن سوراخ تلف کنید، استفاده از آن برای رنگ کردن موهای شما آسان است.

همانطور که می دانید با کلاه مش فیشر این نسخه ارتقا یافته از طرح، می توانید رنگ کنید. موهای خود را آزادانه و بدون نگرانی در مورد نشت رنگ.با یک قلاب، موهای شما به سرعت از سوراخ کوچک بدون درد عبور می کند، استفاده آسان و زیبایی مو شما تضمین شدنی است.

کلاه هایلایت سیلیکونی ضخیم با سوراخ های ساخته شده از مواد سیلیکونی نرم، الاستیک و سازگار با پوست، قابل شستشو و استفاده مجدد
هایلایت برای آرایش مو آیا می دانید چقدر برای موهای رنگ شده یا رنگ شده در آرایشگاه هزینه می کنید؟

ممکن است برای انجام هایلایت حدود 150 پوند تا 300 پوند هزینه داشته باشید. در واقع شما می توانید سفید کننده یا هایلایت را در خانه درست کنید، می توانید موهای خود را تهیه کنید.

کلاه

موهای رنگ شده DIY نه تنها می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی میکند، بلکه برجسته کردن سوراخ های کلاهک باز به طور گسترده ای در هایلایت، بافتن، مات کردن، نوک کردن، مش مو، رنگ موی سه بعدی، هایلایت، نور کم، رنگ داخلی، نور کم استفاده می شود.

کلاه مش فیشر کلاه موی سوراخ دار هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. موهای بلند یا موهای کوتاه همگی برای استفاده مناسب هستند. پس از تست، به مشتریانی که دور سر آنها بیشتر از 20.8 اینچ یا 53 سانتی متر است توصیه می کنیم استفاده کنند. این کلاه هایلایت مناسب است.

هایلایت کردن کلاه مش فیشر با دستورالعمل به طور معمول، ما می توانیم بعد از استفاده از این کلاه هایلایت کننده سیلیکونی از آن در رنگ مو استفاده کنیم. برای برخی از مشتریان با دور سر نسبتاً کوچک، پیشنهاد می کنیم پس از پوشیدن کلاه، آن را در امتداد لبه تا کنید تا موهای خود را رنگ کنید.