استفاده از کفش کالج ورنی مردانه در مجالس عروسی ممنوع شد

تصور یک مرد ظریف و با اعتماد به نفس بدون یک جفت کفش کالج ورنی مردانه خوب غیرممکن است. کفش های شیک و مهمتر از همه خوب انتخاب شده بر فردیت شما تأکید می کند و تصویری موفق ایجاد می کند.

مجموعه ما آماده است تفاوت های ظریف انتخاب یک جفت کفش کالج ورنی مردانه ، قوانین طلایی ترکیب عناصر کمد لباس مردانه را به اشتراک بگذارد و در نهایت به شما بگوید که آکسفورد چه تفاوتی با دربی دارد.

آکسفوردهایی که ما می شناسیم نتیجه تکامل چکمه های مردانه تنگ است که در قرن هفدهم رایج بود و با دکمه بسته می شد. سال به سال، این چکمه ها به نفع مد جدید کوتاه تر شدند.

با آغاز قرن نوزدهم، چکمه ها در نهایت به کفش تبدیل شدند و در بین دانش آموزان آکسفورد بسیار محبوب شدند، به همین دلیل نام این مدل به آن تعلق گرفت.

کفش

یکی از ویژگی های این کفش کالج ورنی مردانه “بند بسته” است که طرفین دوخته شده در زیر vamp را به هم وصل می کند.

اگرچه پوشیدن آکسفوردهای مشکی کلاسیک با دمپایی یا تاکسیدو مرسوم است، اما اخیراً این کفش ها به طور فزاینده ای بخشی از یک ظاهر غیررسمی شده اند. در مقابل آکسفوردها در پالت کفش های مردانه، دربی ها قرار دارند.

این نوع کفش با “بند باز” مشخص می شود، زمانی که برت ها روی vamp دوخته می شوند. توری های باز شده به دیواره های جانبی اجازه می دهد تا آزادانه پراکنده شوند.

در انگلستان این چکمه ها بیشتر با نام «Bluchers» شناخته می شوند. طبق افسانه، این مدل توسط سربازان مارشال بلوچر پروس در نبرد واترلو پوشیده شده است.

دربی ها بیشتر یک کفش معمولی هستند. می توانید مدل های مشکی را با کت و شلوارهای کلاسیک ترکیب کنید و کفش هایی در سایه های دیگر با شلوار جین عالی به نظر می رسند.

کفش های معمولی اغلب می توانند طرح دار یا سوراخ دار باشند. این دکور دربی های معمولی را به بروگ های زیبا تبدیل می کند.