استفاده از کاشی و سرامیک سمنان برای پوشاندن کف اقیانوس آرام

هنگام بازسازی آشپزخانه، اتاق غذاخوری، ایوان، حمام یا راهرو، اغلب کاشی های سرامیکی برای پوشش کف انتخاب می شوند. به دلیل استحکام و عملی بودن آن شناخته شده است، برای اتاق های مرطوب مناسب است و بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

در فروشگاه ها، همیشه انتخاب عظیمی از نه تنها مجموعه ها، بلکه انواع کاشی ها چینی، سنگ، چینی، سرامیک، کاشی کلینکر وجود دارد. گیج شدن برای خریدار آسان است، زیرا تنوع رنگ ها، شکل ها، بافت ها و سبک ها بسیار زیاد است، اما همچنین باید تفاوت های ویژگی های فنی را بدانید.

تفاوت کاشی و سرامیک سمنان با چینی چیست؟

کاشی های چینی در فضای داخلی گران قیمت و لوکس به نظر می رسند. می درخشد و سنگ طبیعی را کاملا تقلید می کند. کاشی‌های سرامیکی انواع مختلفی دارند که هم برای تعمیرات اقتصادی و هم برای طراحی لوکس مناسب هستند. تفاوت این دو نوع کاشی در برخی شاخص ها:

مواد و تکنولوژی تولید. کاشی های سرامیکی از خاک رس قرمز یا سفید ساخته می شوند و کاشی های چینی فقط از سفید ساخته می شوند. کائولن، کوارتز و فلدسپات نیز در مخلوط گنجانده شده است.

کاشی

در طی فرآیند پخت، در معرض دمای 1200-1400 درجه قرار می گیرد. بنابراین، کاشی چینی متراکم تر است و فلدسپات ساختار آن را کمتر از سرامیک متخلخل می کند.

جذب آب. ضریب جذب آب کاشی های چینی به دلیل تراکم بسیار کمتر است. در سرامیک، شاخص 0.5٪ است و در چینی کمتر است. این بدان معنی است که در مناطق مرطوب مانند حمام یا استخر، ظروف چینی روی زمین به سختی آب را جذب می کنند و بنابراین ماندگاری بیشتری دارند و محکم می مانند.

گواهینامه. برای دریافت گواهینامه و علامت “پرسلن”، کارخانه ای که کاشی های چینی در آن تولید می شود، تحت بررسی های چند سطحی فرآیند فن آوری، تجهیزات، مواد اولیه و محصولات نهایی قرار می گیرد.

گواهی کاشی و سرامیک متفاوت است. در نتیجه گواهی های محصول متفاوت است، بنابراین می توانید در زمان خرید آنها را با هم مقایسه کنید.
رنگ. کاشی های چینی در داخل و روی سطح یک رنگ هستند.

سرامیک داخل آن به رنگ خاک رس است و قسمت بیرونی دارای پوشش لعاب رنگی است. در یک برش، زمانی که شکسته یا آسیب دیده باشد، می توانید تفاوت در رنگ یا تن را در چنین کاشی مشاهده کنید، اما در چینی نه. بنابراین در صورت آسیب دیدگی ترک قابل مشاهده نخواهد بود.