استفاده از پودر لباسشویی پرسیل 4 کیلویی موجب تغییر رنگ لباس می شود

با کمک پودر لباسشویی و مایع شوینده و مهره ها، شستن لباس ها دیگر کار سختی نیست اما از نظر عملکرد متفاوت هستند. کدام را انتخاب کنیم؟
بر خلاف پودر و مایع شوینده، یکی دیگر از عواملی که بر عملکرد ماشین لباسشویی تاثیر می گذارد، شوینده های لباسشویی هستند.

عادت پودر لباسشویی پرسیل 4 کیلویی که از مادران ما به ارث رسیده است، اکنون جای خود را به شوینده مایع یا ژل در میان روش های شستشوی نسل جدید داده است. استفاده از مواد شوینده مناسب کلید شستشوی خوب است. تفاوت بین پودر و مایع شوینده چیست؟

مواد شوینده پودری و مایع از اواسط قرن بیستم استفاده شده است. مواد شوینده لباسشویی به طور کلی به دو دسته شوینده مایع و پودری تقسیم می شوند. ما هدف از پاک کردن مواد شوینده و لکه را با هم مقایسه خواهیم کرد.

هر دو پاک کننده برای استفاده در تمام دمای آب مناسب هستند و حاوی مواد فعال مشابه هستند. سپس هر دو لباس شما را تمیز می کنند. تصمیم بین این دو اغلب به قیمت و ترجیح بستگی دارد.

انتخاب مواد شوینده نیز ممکن است بر اساس عادات استفاده و حساسیت های مختلف مانند آلرژی متفاوت باشد.

پودر

تفاوت بین پودر و مایع شوینده پودر لباسشویی دو نوع است، پودر لباسشویی مصنوعی و پودر لباسشویی صابون، اما مواد اولیه آن متفاوت است. عطرها تنوع زیادی دارد و قیمت آن هم مناسب است.

صابون پاک کننده از روغن ها و چربی های طبیعی مشتق شده از گیاهان ساخته شده است، سازگار با پوست است و آلودگی ها را به خوبی از بین می برد. همچنین می توان از آن برای لباسشویی کودکان استفاده کرد، اما کمی گران تر است.

تفاوت بین پودر و مایع شوینده مواد شوینده پودری ممکن است برای وسایل شما ایمن نباشد. توده های پودر شوینده می تواند پمپ واشر را مسدود کند.

علاوه بر این، زمانی که به طور کامل حل نمی شود، بقایایی در محفظه های مواد شوینده باقی می گذارد و شما را مجبور می کند که بیشتر آن را تمیز کنید. با این حال، از آنجایی که پودرهای لباسشویی نیز سال به سال تکامل می یابند، به نظر می رسد که پودرهای لباسشویی جدید راحت تر در آب سرد حل می شوند.