استفاده از پودر لباسشویی پرسیل امروز برای شستشو موجب نرمی موی سر می شود

دوز صحیح پودر لباسشویی پرسیل امروز موضوع کوچکی نیست. خیلی وقت ها متوجه می شویم که لباسشویی به اندازه کافی تمیز نیست، بو نمی دهد یا خشک و سفت است.

عوامل زیادی در نتیجه نهایی تاثیر دارند، برخی از آنها حتی به ما بستگی ندارند، مانند سختی آب، اما برخی دیگر در دست ما هستند! یکی از رایج ترین مشکلاتی که در درازمدت به لباس آسیب می رساند، استفاده بیش از حد از مواد شوینده است.

برای به دست آوردن نتایج خوب نیازی به زیاده روی ندارید. امروز نحوه دوز کردن مواد شوینده را توضیح می دهیم، اما ابتدا به انواع محصولات موجود در بازار و موارد استفاده آنها می پردازیم!

پودر لباسشویی بیشتر برای سفید پوست ها مناسب است زیرا حاوی براق کننده های شیمیایی است. توصیه ما به شما این است که آن را با تلگراف مخصوص داخل کشوی ماشین لباسشویی بریزید و مقادیر درج شده روی بسته بندی را رعایت کنید.

پودر

پودر شوینده حتی در دمای پایین به خوبی شسته می شود، اما بسیار محلول نیست، بنابراین می تواند باعث ناراحتی شود: آثار روی لباس. در این مورد به شما توصیه می کنیم که شستشوی بیشتری انجام دهید.

بر خلاف پودر شوینده، مایع شوینده محلول تر است و هیچ اثری روی لباس باقی نمی گذارد. مخصوصاً برای رنگی و لطیف مناسب است. قدرت پاک کنندگی کمتری نسبت به پودر دارد و بنابراین مقادیر مورد استفاده بیشتر خواهد بود.

همچنین در این مورد پیشنهاد می کنیم قبل از شروع شستشو به یک تلگراف و دستورالعمل روی بسته تکیه کنید و مواد شوینده را در کشو بریزید.

ما به محلول هایی در کپسول، قرص یا غلاف می رسیم که این مزیت را دارند که قبلاً دوز شده اند. تعداد کپسول های مورد استفاده به بار بستگی دارد: فقط به دستورالعمل های روی بسته توجه کنید.

این کپسول های محلول در آب همراه با لباس های شسته شده در درام قرار می گیرند. همانطور که گفتیم، مزیت این است که مواد شوینده و نرم کننده قبلا دوز شده اند: درست است، این محصولات قیمت بیشتری دارند، اما بسیار کاربردی تر هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید!