استفاده از پودر سیر سبزان برای تولید داروهایی سرطانی

پودر سیر از حبه های سیر کم آب تهیه می شود و سپس به صورت پودر در می آید. نکته خانگی در ساخت آن کنترل کیفیت سیری است که استفاده می کنید و دمای کم آبی بدن.

برای حفظ هر چه بیشتر مواد مغذی و فضیلت پودر سیر سبزان تازه، بهتر است آن را در دمای زیر 40 درجه سانتی گراد خشک کنید. پودرهایی که به صورت تجاری خریداری می شوند بیشتر با غلاف های خشک شده در دمای 150-180 درجه سانتی گراد ساخته می شوند.

می توانید آنها را در فر با حداقل دما یا حتی بهتر در آبگیر آبگیری کنید.با تهیه پودر سیر خانگی خود از احتمال مصرف مواد ضد جوش نیز جلوگیری می کنید.

طعم پودر سیر خانگی با انواع تجاری قابل مقایسه نیست، طعم آن شدید، قدرتمند و پودر کمی برای طعم دادن به نان، آبگوشت، سس یا پاستا کافی است.

پودر سیر را می‌توان در مارینادها، مخلوط ادویه‌های خانگی، کراکر، سیب‌زمینی پخته، روی کباب‌ها، در حین پختن کباب یا روی پلانچا بپاشید. نان های سیر درست کنید، روی پیتزاهای خانگی خود بپاشید، به آرد سوخاری خود اضافه کنید، چیپس…

آیا نمک های طعم دار را دوست دارید؟ نمک سیر را امتحان کنید. 1/3 پودر سیر و 2/3 نمک را مخلوط کرده، مخلوط کرده و در ظرف در بسته به دور از رطوبت نگهداری کنید.

پودر

این یک راه ساده برای نگهداری سیر است، اگر می‌توانید سیر باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید، اکنون زمان آن رسیده است که چند سر را برای استفاده‌های بعدی خود آبگیری کنید. همین کار را اگر در باغ انجام دهید.

در صورت نگهداری صحیح، پودر سیر را می توان به مدت 1 سال نگهداری کرد، اما هر چه زودتر خورده شود، طعم بهتری دارد. حفاظت خوب به دور از گرما، نور و رطوبت انجام می شود.

در آشپزخانه، پودر به طور یکنواخت تر مخلوط می شود و استفاده از آن را برای دستور العمل های خاص آسان تر می کند. این کار از افتادن روی تکه بزرگ سیر در ظرف جلوگیری می کند.

در این فرم به راحتی می توانید سیر را به غذاهای خود اضافه کنید. سیر را یک غذای فوق العاده می نامند. این یک آنتی بیوتیک طبیعی است و مملو از آنتی اکسیدان هایی است که پیری سلول های کوچک ما را کند می کند.