استفاده از پودر زغال ویونا برای سفید شدن و تقویت دندان ها

زغال چوب فعال عمدتاً از کربن تشکیل شده است. جذب آن توسط ساختار آن به آن اعطا می شود و نه توسط یک اصل فعال خاص. یک گرم زغال چوب فعال پودری دارای سطح جذب بین 400 تا 2500 متر مربع است که به آن اجازه می دهد 100 برابر حجم خود جذب کند.

پودر زغال ویونا گیاهی اولین سوختی است که انسان پس از کشف آتش از آن استفاده کرد. با پودر سیاه رنگ، بدون درد و بدون طعم مشخص می شود. زغال چوب را می توان به صورت کپسول، پودر یا گرانول استفاده کرد.

پودر زغال گیاهی می تواند مسمومیت و مسمومیت را درمان کند. زغال چوب گیاهی که از احتراق چوب، کاه، سنگ میوه یا حتی کدهای آجیل به دست می آید، پودری سیاه رنگ با تخلخل بالا است.

تحقیقات نشان می دهد که در درمان مسمومیت ها و مسمومیت ها نقش دارد. دوز بسته به سن و تعداد دوز در هر درمان متفاوت است. به همین دلیل است که پزشک شما می تواند شما را در مورد بهترین دوز مناسب با نیازهای شما راهنمایی کند.

مصرف پودر زغال گیاهی احتمالاً مدفوع را سیاه می کند. از طرفی در صورت خونریزی یا انسداد روده، کم آبی و دیر هضم منع مصرف دارد.

پودر

اقدامات احتیاطی با زغال گیاهی

اگر فکر می کنید مست یا مسموم شده اید، مهم است که با مرکز کنترل مسمومیت، پزشک یا اورژانس تماس بگیرید. برخی از محصولات پودر زغال چوب فعال نیز حاوی سوربیتول هستند که به عنوان یک ملین عمل می کند و سم را از بدن خارج می کند.

قبل از مصرف این مخلوط با پزشک مشورت کنید زیرا می تواند باعث اسهال و استفراغ شدید شود. تعجب نکنید، زغال فعال می تواند مدفوع را تیره کند.

مصرف پودر زغال ویونا فعال در صورت خونریزی یا انسداد روده، کم آبی بدن و دیر هضم منع مصرف دارد. استفاده از زغال فعال در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود. هنگام استفاده از زغال چوب گیاهی ممکن است اسهال ایجاد شود.