استفاده از نایلون فریزر زیپی موجب سالم ماندن غذا تا 1 ماه در محیط بیرون از یخچال می شود

هوا و رطوبت محیط بزرگترین دشمن غذاهای منجمد هستند: آنها باعث سوختگی در فریزر می شوند که پس از ذوب شدن بافتی سفت یا لاستیکی ایجاد می کند.

بسته بندی مناسب با نایلون فریزر زیپی می تواند از این عواقب وحشتناک جلوگیری کند. الیزابت آندرس، متخصص ایمنی مواد غذایی و استاد غذا و تغذیه در دانشگاه جورجیا، گفت: «انواع مختلف از نظر میزان هوا که از خود عبور می دهند، و همچنین بوها و آنچه که ما بخار رطوبت می نامیم، متفاوت است. رطوبت هوا.”

ظروف بدون هوا و همچنین کیسه های ضخیم تر، فویل بادوام و کاغذ پوشش داده شده برای انجماد می توانند تفاوت زیادی در کیفیت پس از ذوب ایجاد کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که هر چیزی را که منجمد می کنید برای مدت طولانی تری بهتر بماند.

نایلون فریزر زیپی قابل استفاده مجدد می تواند به جلوگیری از سوختن فریزر کمک کند. نایلون فریزر زیپی مخصوصاً برای منجمد کردن مواد غذایی خوب هستند زیرا می توانید راحت تر هوا را از آنها خارج کنید تا ظروف سفت.

کیسه

می توانید آنها را برای همه چیز از اسفناج بلانچ شده گرفته تا ران مرغ استفاده کنید و بعد از اینکه آنها را صاف گذاشتید تا منجمد شوند، آنها را روی هم قرار دهید تا فضا صرفه جویی شود.

ما نایلون فریزر زیپی را دوست داریم، اما اگر نمی‌توانید آنها را پیدا کنید، به دنبال گزینه‌ای باشید که برچسب انجماد دارد. کیسه‌های فریزر ضخیم‌تر از کیسه‌های معمولی هستند، بنابراین احتمال سوراخ شدن یا پارگی آن‌ها کمتر است، و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هنگام یخ زدن شکننده‌تر باشند.

ما متوجه شده‌ایم که نایلون فریزر زیپی را راحت‌تر پر می‌کنند و حتی با غذاهای تند می‌بندند، که می‌توانند مهر و موم‌های زیپ‌دار روی کیسه‌های دیگر را بچسبانند.

می‌توانید یک نایلون فریزر زیپی را بشویید و دوباره استفاده کنید تا زمانی که به حالت کاپوت برسد، اما اگر نگران استفاده از پلاستیک یکبار مصرف هستید، کیسه‌های سیلیکونی قابل استفاده مجدد نیز به خوبی کار می‌کنند.