استفاده از مواد شوینده میامی موجب کور شدن زنی شد

محصولات نظافت و ضد عفونی مواد شوینده میامی در صنایع غذایی و همچنین مراحلی که در این فرآیند باید دنبال کرد تا بهترین نتیجه را به دست آورد، اساسی است. امروز آنها را برای شما توضیح می دهیم:

شستشوی اولیه کامل با هدف از بین بردن بزرگترین باکتری ها از طریق استفاده از آب تحت فشار. خیلی بهتر از جارو کردن است زیرا تمیز کردن خشک خطر “آلودگی متقاطع” را افزایش می دهد.

استفاده از شوینده های با کیفیتی مانند شوینده های سولیمیکس برای این بخش، زیرا عمیق ترین آلودگی ها و باقی مانده های چربی را با ضمانت کامل از بین می برند.

هنگامی که بسیار کثیف است، لازم است یک تمیز کردن دستی غیر ساینده با اسفنج یا سایر ابزارهای مشابه انجام دهید.

استفاده از آب برای جمع آوری کثیفی های حل شده و مواد شوینده استفاده شده. بهتر است از آب بسیار داغ با فشار بالا استفاده کنید.

ضدعفونی با محصولات مخصوص صنایع غذایی، با سمپاشی سطوح و غوطه ور کردن قطعات کوچک. پس از چند دقیقه اجازه دادن به ماده ضدعفونی کننده، آن را بشویید تا بقایای مواد شیمیایی پاک شود.

شوینده

تصمیم گیری برای خرید مواد شوینده به نوع کثیفی که می خواهید تمیز کنید بستگی دارد:

شوینده های اسیدی: ساخته شده با اسیدهای قوی، مانند اسید پراستیک، در صورتی که بقایای غیر آلی مانند باقی مانده اکسید وجود داشته باشد، بهینه هستند.

شوینده‌های خنثی: معمولاً برای تمیز کردن کف یا مکان‌های حساس به محصولات خورنده اعم از اسیدی و قلیایی استفاده می‌شوند.

شوینده های قلیایی: فرمول آنها بر اساس ترکیبی از هیدروکسیدهای قلیایی، معمولاً پتاسیم، همراه با سورفکتانت هایی است که کارایی پاک کنندگی را بهبود می بخشد، و عوامل جداکننده کاتیون های فلزی که تا حد زیادی از ظهور رسوب آهک جلوگیری می کند.

آنها برای از بین بردن کامل باقی مانده های آلی مانند چربی یا خون عالی هستند.