استفاده از لیوان یکبار مصرف کریستالی در مریخ برای انتقال اکسیژن

انجمن گرماسازان آندرا پرادش از دولت های ایالتی و مرکزی درخواست کرد تا شیشه های یکبار مصرف یا پلاستیکی را از ممنوعیت اعمال شده در 1 ژوئیه مستثنی کنند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه، رئیس انجمن D. Srinivasa Rao گفت که دولت ایالتی عینک های یکبار مصرف را ممنوع کرده و استفاده از برخی پلاستیک های یکبار مصرف با بیش از 75 میکرون پلاستیک را مجاز کرده است، اما لیوان های یکبار مصرف در حال تولید اکنون بیش از 100 عدد دارند.

میکرون پلاستیک وی گفت: با توجه به این موضوع، دولت ها باید این گونه عینک ها را از ممنوعیت مستثنی کنند.

لیوان یکبار مصرف کریستالی بیشتر در سالن‌هایی استفاده می‌شوند که به درستی دور ریخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به طور کامل بازیافت کرد.

آقای سرینیواسا رائو گفت: مایه تاسف است که لیوان های یکبار مصرف ممنوع هستند، حتی با وجود اینکه بسته بندی طیف وسیعی از مواد غذایی همچنان پلاستیکی است.

وی گفت: دولت باید ممنوعیت استفاده از لیوان های یکبار مصرف را برای حداقل دو سال لغو کند و یا اجازه تولید شیشه هایی با پلاستیک بیش از 100 میکرون را بدهد.

دبیر کل انجمن، اس راما راجو، گفت که بیش از 1000 تولیدکننده شیشه یکبار مصرف در کشور وجود دارد و بیش از پنج هزار نفر به این صنعت وابسته هستند.

وی گفت: تمامی افراد تحت تکفل به دلیل این ممنوعیت شغل خود را از دست خواهند داد. وی گفت که چندین تولیدکننده به دلیل همه گیری کووید-19 از طریق دولت وام گرفتند و هنوز آنها را بازپرداخت نکرده اند.

با لیوان های پلاستیکی کریستال تاچ پارت شات / لیوان های ویسکی به سبک جشن بگیرید.

ایده آل برای سرو نوشیدنی در عروسی ها، مهمانی ها، باربیکیوهای تابستانی و مهمانی های کوکتل، آنها از پلاستیک شفاف بادوام ساخته شده اند و به اندازه کافی بزرگ هستند تا 1 اونس از نوشیدنی مورد علاقه شما را در خود جای دهند.

قابل شستشو، قابل استفاده مجدد و یکبار مصرف، این لیوان های پلاستیکی دور ریختنی یا 2500 هستند، بنابراین یک سرمایه گذاری عالی هم برای افراد و هم برای برنامه ریزان رویداد هستند.

هر بسته شامل شیشه های یکبار مصرف پلاستیکی 50×1oz می باشد.