استفاده از صابون صورت برای جوش موجب چرکی شدن آن می شود

صابون مایع ساده مخلوط با آب، در واقع معایب زیادی دارد که صابون جامد ندارد. مروری بر مزایای اتو با صابون!

چرا صابون صورت برای جوش که جامد باشد را ترجیح می دهید؟

صابون جامد در مقایسه با ژل دوش مزایای متعددی دارد که عمدتاً زیست محیطی و اقتصادی است. در اینجا یک انتخاب کوچک است. بهتر است صابون جامد را ترجیح دهید.

صابون جامد حاوی مواد خطرناک کمتری است. فقط باید به طول ترکیب یک ژل دوش و یک صابون نواری نگاه کنید تا متوجه شوید که ژل دوش حاوی مواد جامد بسیار بیشتری نسبت به یک صابون می باشد.

محصولات بالقوه مضر برای سلامتی یا محیط زیست، مانند فرمالدئید یا روغن نخل. برای یک ترکیب شفاف، صابون های جامد آلی مانند صابون مارسی را ترجیح دهید.

آزمایشی که در مورد صابون های جامد انجام می شود این است که آنها پوست حساس را می کشند یا از آنها سوء استفاده می کنند. معمولاً اینطور نیست، برای استفاده روزانه، صابون های جامد بسیار ملایم و سرشار از گلیسیرین هستند که پوست را مرطوب و نرم می کند.

صابون

اما مراقب وجود احتمالی روغن پالم باشید. اگر نمی خواهید از صابون شیر حیوانی استفاده کنید، مواد دیگری با منشا گیاهی وجود دارد، ما حتی از پوست درخت چنار صابون درست می کنیم.

این “صابون سرد” واقعی با 7.5٪ روغن های گیاهی در فرمول خود فوق چرب شده است. این صابون پوست شما را می‌شوید و کاملاً نمی‌کشد و آن را فوق‌العاده نرم می‌کند! بدون اسانس مناسب برای مادر و نوزاد است!

ساخته شده در فرانسه توسط صابون سازان ماهر به همان اندازه که به پوست شما احترام می گذارند به طبیعت!

یک صابون بیشتر از یک ژل نگه می دارد. صابون های مایع حاوی آب هستند. این همان چیزی است که طول عمر آنها را نسبت به صابون های جامد کمتر می کند. به همین دلیل است که تولیدکنندگان باید مواد نگهدارنده اضافه کنند تا با سرعت کمتری منقضی شوند.

صابون های جامد حاوی مواد نگهدارنده نیستند، بنابراین مواد سمی کمتری دارند و حتی می توان آنها را برای مدت طولانی تری نسبت به ژل های دوش نگه داشت.

صابون جامد مقرون به صرفه تر است. در این مورد، شکی نیست: تولید کنندگان به خوبی موفق شده اند. در حالی که عمر یک بطری ژل دوش به ندرت بیش از یک ماه طول می کشد، یک تکه صابون غلیظ می تواند بسیار بیشتر دوام بیاورد، با هزینه بسیار کمتر.