استفاده از صابون صندل زردچوبه برای از بین بردن خشکی و ترک پا مناسب است

باور اینکه صابون صندل زردچوبه به خلاص شدن از شر مشکلاتی که با افزایش سن در ما ظاهر می شود، اشتباه است. همانطور که تمرین نشان می دهد، این محصول به چین و چروک کمک نمی کند، بلکه به ظاهر آنها روی صورت کمک می کند، زیرا پوست خشک و سفت است.

با این حال، خواص صابون صندل زردچوبه به صاحبان اپیدرم روغنی کمک می کند. واقعیت این است که صابون شستشو یک محیط قلیایی منفی روی سطح پوست ایجاد می کند. در آن، باکتری ها نمی توانند زنده بمانند.

این یک پاکسازی عمیق به اندازه کافی ایجاد می کند و در نتیجه آکنه یا جوش های سرسیاه جدید روی صورت ظاهر نمی شود.

بنابراین این ابزار برای پاکسازی فعال پوست و از آلودگی های انباشته شده روی صورت در طول روز و از آکنه و لکه های سیاهی که ممکن است به دلیل مسدود شدن منافذ ظاهر شوند مفید است.

به خوبی موجود را خشک می کند و پس از آن می توان آنها را به سادگی فشرده کرد، بدون آسیب رساندن به صورت.

صابون

بنابراین، صابون صندل زردچوبه به همان روش ضد باکتری معمولی عمل می کند، یعنی به طور فعال صورت را تمیز می کند و با باکتری ها مبارزه می کند.

اما در یک محصول ضد باکتری دارای مواد فعال سطحی است که به آنها سورفکتانت نیز گفته می شود و همچنین سولفات ها. این مواد می توانند به شما آسیب برسانند زیرا ساختار پوست ما را از بین می برند.

بنابراین، این نوع صابون صندل زردچوبه بسیار مفیدتر از آنتی باکتریال است. و استفاده از آن فقط برای پاکسازی پوست توصیه می شود، اما برای “حفظ” پوست و مبارزه با چین و چروک توصیه نمی شود.

صابون مدرن مانند “صابون صندل زردچوبه” برای مراقبت از پوست کار نخواهد کرد. برعکس، چنین ابزاری می تواند باعث واکنش آلرژیک، خارش یا به سادگی خشک شدن پوست شود. برای مراقبت از پوست، شستشوی منظم کافی است