استفاده از صابون سولفور فلویو حس لامسه افراد را از بین می برد

امروزه در قفسه‌های مغازه‌ها می‌توان انواع صابون‌ها اعم از صابون سولفور فلویو را پیدا کرد که از نظر نحوه تولید و هدف و رنگ و شکل و البته قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. در درجه اول به کیفیت مواد خام مورد استفاده بستگی دارد.

ترکیب صابون سولفور فلویو مدرن شامل روغن ها، چربی ها، رنگ ها، ترکیبات مختلف عطر، مکمل های گیاهی و سایر مواد است. ما اغلب صابون را بر اساس مواد افزودنی موجود در آن انتخاب می کنیم، بنابراین دانستن نحوه عملکرد آنها مفید است.

اگر صابون سولفور فلویو حاوی وازلین باشد، از خشکی پوست محافظت می کند و چنین صابونی برای صاحبان پوست خشک مناسب است. صابون حاوی گلیسیرین برای کسانی که پوست حساسی دارند مناسب است، بدون ایجاد تحریک آن را مرطوب و نرم می کند.

عصاره بابونه نه تنها از پوست در برابر خشکی محافظت می کند، بلکه عملکردهای محافظتی آن را فعال می کند و همچنین به مقابله با تحریک کمک می کند.

عسل که بخشی از صابون سولفور فلویو  است، پوست را نرم و لطیف می کند، آن را مغذی و تقویت می کند، اما برای کسانی که از واکنش های آلرژیک رنج می برند، مناسب نیست.

صابون

صابون سولفور فلویو با عصاره مخمر سنت جان و اکالیپتوس اثر ضد التهابی دارد. اگر صابون حاوی عصاره صنوبر باشد، چنین صابونی از تحریک و ایجاد آکنه جلوگیری می کند و باعث بهبود ترک های کوچک پوست می شود.

در واقع صابون سولفور فلویو یک توده شستشو است که از مواد قلیایی و چربی تشکیل شده است. در زندگی روزمره، ما از آن به عنوان یک محصول آرایشی یا بهداشتی و همچنین مواد شیمیایی خانگی استفاده می کنیم.

جالب توجه است که استفاده ما از صابون نواری کلاسیک در سال های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است زیرا صابون مایع ظاهر شده و به سرعت بازار را در اختیار گرفته است. صابون با توجه به هدفش توالتی، خانگی و خاص است.

صابون سولفور فلویو توالت با ویژگی های شستشوی بالا مشخص می شود، دارای کف بالا، بوی مطبوع، رنگ و شکل جذاب است. چنین صابونی نباید حاوی اجزای تهاجمی باشد که می تواند باعث تحریک یا هر گونه واکنش منفی پوستی شود.