استفاده از شیلنگ 3 اینچ کشاورزی برای اکسیژن رسانی به بیماران تنفسی

شیلنگ 3 اینچ کشاورزی برای کار در شرایط دمای پایین استفاده می شوند. آنها هم باید ویژگی های خود را حفظ کنند، و هم برای حفظ خواص ضروری آن دسته از موادی که از شیلنگ های مقاوم در برابر یخ زدگی عبور می کنند.

برای ساخت شیلنگ 3 اینچ کشاورزی در شرایط آب و هوای روسیه، به ویژه در مناطقی که افت شدید دما وجود دارد، از سازه های مقاوم در برابر یخبندان پرفشار در سیستم های تامین آب استفاده می شود که امکان جلوگیری از شرایط اضطراری مرتبط با از دست دادن خطوط لوله آنها را فراهم می کند.

ویژگی های عملیاتی برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی، آستین های مقاوم در برابر یخبندان می توانند فشارهای چند اتمسفر را بدون آسیب رساندن به خود تحمل کنند.

آب پمپ شده با استفاده از شیلنگ 3 اینچ کشاورزی  مقاوم در برابر یخ زدگی قابل شرب است و بنابراین می توان از آن برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد.

آستین های PVC دارای انعطاف پذیری، دوام و مقاومت بالایی در برابر سایش هستند. هنگام استفاده از سازه های کمتر مقاوم در برابر یخ زدگی در مناطق حومه شهر، می توان آنها را روی زمین گذاشت و برای زمستان می توان شیلنگ 3 اینچ کشاورزی را در برف رها کرد.

شیلنگ

با این حال، آنها برای کار دائمی با محیط های تهاجمی طراحی نشده اند.

شیلنگ 3 اینچ کشاورزی مقاوم در برابر روغن انعطاف پذیر هستند و می توان آنها را با یک مارپیچ تعبیه شده در ساختار شلنگ تقویت کرد، به همین دلیل می توانند درجات بالایی از تنش را تحمل کنند.

گریدهای مقاوم در برابر روغن مقاومت عالی در برابر آب و هوا، استحکام بسیار بالا و مقاومت در برابر سایش همراه با انعطاف پذیری حتی در دماهای پایین را ارائه می دهند. به لطف سطح صاف، شلنگ کاملاً هرمتیک است و از دست دادن احتمالی ماده عملاً نفی می شود.

شیلنگ 3 اینچ کشاورزی مقاوم در برابر روغن برای استفاده در صنایع کشاورزی، شیمیایی و سایر صنایع ضروری هستند و برای پمپاژ سوخت، روغن، حلال های غیر معطر و مواد شیمیایی رقیق شده مناسب هستند.

آنها برای تامین یا پمپاژ تحت فشار مایعات مختلف شیمیایی تهاجمی طراحی شده اند: محلول های اسیدها و قلیاها با غلظت بالا، بنزین، روغن. شیلنگ‌های مقاوم در برابر بنزین نرم و انعطاف‌پذیر هستند که به آنها اجازه می‌دهد نه تنها در هنگام گذاشتن ارتباطات، بلکه در سیستم‌هایی که لوله در آنها پویا است نیز استفاده شود.