استفاده از شیشه پاک کن تاپ برای ضدعفونی کردن بیماران کرونایی

یکی از شرایط مهم برای راحتی، تمیز بودن پنجره ها با انتقال نور خوب است. این را می توان با مراقبت مناسب با شیشه پاک کن تاپ مناسب تضمین کرد. امروزه اغلب از محلول های مایع فوری استفاده می شود که از نظر ترکیب، ایمنی و دامنه متفاوت هستند.

نظافت پنجره، شیشه پاک کن تاپ ، کف شوی «هک های زندگی» مانند نوشابه، سرکه و آمونیاک، یک تکه لیمو، نصف پیاز در زرادخانه زنان خانه دار باقی می ماند که به پیشرفت اعتماد ندارند. بقیه هنگام شستن کف و پنجره ها با وسایل مخصوص با قدرت و اصلی استفاده می کنند.

تبلیغات نوید می دهد که تمیز کردن با کمک های معجزه آسا آسان خواهد بود و کثیفی بدون هیچ ردی از بین می رود. آیا اینطور است؟ آیا مواد شیمیایی خانگی به بدن آسیب می رساند؟ یا شاید روش قدیمی بهتر است، نوشابه …

هر سطح شیشه ای باید هر از چند گاهی تمیز شود تا از لکه، رگه یا کثیفی دور بماند. ما در مورد پنجره ها، آینه ها، دیوارهای غرفه های دوش، درهای کابینت و درج درهای داخلی صحبت می کنیم.

برای تمیز نگه داشتن شیشه همیشه به یک محصول قابل اعتماد و آسان برای استفاده نیاز دارید. بیشتر شیشه پاک کن ها حاوی ایزوپروپیل الکل هستند، مایعی با بوی مشخص که به سرعت تبخیر می شود.

شوینده

شیشه پاک کن تاپ نه تنها کثیفی های معمولی را از بین می برد، بلکه لایه نازکی از چربی روی شیشه را نیز حل می کند.

چنین ترکیباتی ارزان هستند، به سرعت با آلودگی روی پنجره ها و آینه ها مقابله می کنند، رگه ها را باقی نمی گذارند و نیازی به شستشو با آب ندارند. ترکیبات خیلی ارزان را نباید مصرف کرد. آنها به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در ترکیب می توانند به سلامت شما آسیب برسانند.

مادربزرگ های ما نیز برای تمیز کردن پنجره ها از آمونیاک استفاده می کردند. آنها به طور مستقل ترکیبات شوینده را تهیه کردند و محلول صابون را با آمونیاک مخلوط کردند. امروزه این کار توسط شرکت هایی انجام می شود که مواد شیمیایی خانگی تولید می کنند.

آمونیاک کاملاً کثیفی را حل می کند، به سرعت تبخیر می شود، تقریباً هیچ رگه ای روی شیشه باقی نمی گذارد و به سطح شیشه براق می دهد. متأسفانه، همه نمی توانند بوی سنگین آمونیاک را تحمل کنند، که از بین بردن آن بسیار دشوار است.