استفاده از شال مبل دستباف به عنوان پوشش روی سر در کشورهای عربی اجباری شد

شال مبل دستباف می توانند در شب های سرد به اتاق نشیمن شما روحیه و منبع گرما خاصی ببخشند. پتویی را انتخاب کنید که متناسب با مبل باشد. اگر سکشنال بزرگی دارید، یک پتوی بزرگ می خواهید.

در مقابل، اگر می خواهید یک شال مبل دستباف روی صندلی عاشقانه یا صندلی راحتی قرار دهید، باید پتوی کوچکتری انتخاب کنید. پوشاندن صحیح پرتاب می تواند به مرتب نگه داشتن مبل شما کمک کند و شما چندین گزینه بر اساس سبک شخصی و ترجیحات خود دارید.

اگر برای ساختار ارزش قائل هستید، پرتاب را به یک سوم تا کنید. یک شال مبل دستباف که به یک سوم تا شده باشد می تواند بدون توجه به اینکه چند نفر روی مبل می نشینند در جای خود حالت دار باقی بماند. شال مبل دستباف را از درازا جلوی خود نگه دارید و دو سر پتو را به وسط تا کنید.

سپس می توانید شال مبل دستباف را همانطور که هست بپوشانید یا آن را از وسط تا کنید تا از کشیده شدن یک سر آن روی زمین جلوگیری کنید. بسته به سبک دکوراسیون خود، می توانید پتو را روی کوسن ها، بازوها یا پشت بپوشانید.

شال

پرتاب را از وسط تا کنید تا ظاهری چروکیده داشته باشید. برخی از شال مبل با کمی “بهم ریختگی سازمان یافته” بهتر به نظر می رسند. پتو خود را از وسط تا کنید و آن را مستقیماً روی بازوهای مبل، پشت یا کوسن قرار دهید. حتی می توانید آن را روی مبل پرتاب کنید تا ظاهری برازنده و در عین حال طبیعی داشته باشید.

برای یک ظاهر طراحی گاه به گاه، شال مبل دستباف خود را یک چهارم کنید. شال مبل دستباف خود را به نصف و سپس یک بار دیگر به نصف تا کنید. از آنجا، می توانید آن را مستقیماً روی بازوی مبل خود قرار دهید.

یا آن را روی یک گوشه مبل بپوشانید و بالش پرتابی را روی قسمتی که جلوی مبل قرار دارد قرار دهید. یک شال مبل دستباف تا شده را روی مبل قرار دهید تا راحت به نظر برسد. همه شال مبل دستباف ها نیازی به تا زدن ندارند.

شال مبل دستباف سبک تا شده عالی به نظر می رسند، اما شال مبل دستباف ضخیم به طور طبیعی وقتی روی مبل پرت می شوند، راحت به نظر می رسند. مبل شما به اندازه کافی دلپذیر و جذاب به نظر می رسد که در آن جا بنشینید.