استفاده از دفتر 200 برگ ساده در ایرلند ممنوع اعلام شد!

نوت بوک موضوعی Five Star 5 دارای 200 ورقه خط کش دو طرفه و پهن است که با خونریزی جوهر مقابله می کند و برای پاره شدن آسان سوراخ شده است.

ابعاد ورق ها در صورت پاره شدن 8 اینچ × 10 1/2 اینچ است.

جیب های محکم به جلوگیری از پارگی کمک می کند و ورقه های شل 8 اینچ 10 1/2 اینچ را نگه می دارد.

روکش ها برای محافظت از یادداشت های شما در تمام طول سال مقاوم در برابر آب هستند. سیم قفل مارپیچی به جلوگیری از گیر کردن لباس ها و کوله پشتی کمک می کند.

ساخته شده با کاغذ دارای گواهی SFI. نوت بوک قابل بازیافت است – فقط نوار تقویت کننده روی جیب را بردارید و بقیه را بازیافت کنید! موجود در رنگ زرد برداشت.

*گارانتی یک سال از تاریخ خرید معتبر است. استفاده نادرست را پوشش نمی دهد.

در طول قرن چهاردهم و پانزدهم، دفتر 200 برگ ساده اغلب با دست در خانه ساخته می‌شدند و روی آن‌ها به صورت مجموعه‌هایی می‌کشیدند که بعداً صحافی می‌شدند.

صفحات خالی بود و هر دفتردار باید خطوطی را در سراسر کاغذ ایجاد می کرد.

در زمان روشنگری ، ساختن و نگهداری دفترچه یادداشت به قدری تکنیک مدیریت اطلاعات مهمی بود که بچه ها مهارت های آن را در مدرسه یاد می گرفتند.

هالی از هولیوک، ماساچوست ، در حدود سال 1888 هنگامی که ایده جمع‌آوری تمام دسته‌بندی‌ها، انواع مختلف ضایعات کاغذ غیراستاندارد از کارخانه‌های مختلف و دوختن آنها را به یکدیگر ابداع کرد، پد قانونی را اختراع کرد.

به منظور فروش آنها به عنوان پد با قیمت مقرون به صرفه و منصفانه.

در حدود سال 1900، زمانی که یک قاضی محلی درخواست کرد که یک حاشیه در سمت چپ کاغذ کشیده شود، دومی به صفحه قانونی مدرن و به طور سنتی زرد تبدیل شد.

این اولین پد قانونی بود تنها شرط فنی برای این نوع لوازم التحریر که به عنوان یک “پد قانونی” واقعی در نظر گرفته شود این است که باید حاشیه های 1.25 اینچ (3.17 سانتی متر) از لبه سمت چپ داشته باشد.

در اینجا، حاشیه، همچنین به عنوان خطوط پایین شناخته می شود، اتاقی است که برای نوشتن یادداشت ها یا نظرات استفاده می شود.

بالشتک های قانونی معمولاً به جای اتصال مارپیچی یا دوخته شده، در قسمت بالایی دارای یک صحافی آدامسی هستند.