استفاده از خودکار بیک طلایی برای نوشتن توافقات برجام در کاخ سفید

همه ما دوست داریم هر روز از کمک های الکترونیکی خود برای نوشتن استفاده کنیم. آنها راحت، سریع هستند و داستان های ما را فوراً به یک محصول تقریباً تمام شده قالب بندی می کنند. قلم به سرعت به فراموشی سپرده می شود.

به همین دلیل است که پیتر وودز چند مزیت جالب استفاده از خودکار بیک طلایی را به جای تایپ کردن در کتاب خود «نوشتن موفق برای محققان کیفی» خلاصه کرده است، که احتمالاً باعث می شود بیشتر قلم را برداریم. آینده.

1. برای سهولت و اقتصاد

وودز توضیح می‌دهد که دفترچه یادداشت و خودکار انعطاف‌پذیرترین ابزارهای یادداشت برای کار میدانی هستند. که می توانید از خودکارهای چند رنگ برای حاشیه نویسی، ترسیم یا ارجاع متقابل استفاده کنید.”

برای او آنها “برای یادداشت کردن ایده ها و افکار هنگام بیرون رفتن با سگ، حمام کردن، حفر باغ یا انجام هر کاری، در هر مکانی ایده آل هستند.”

او همچنین اشاره می کند که “باتری ها تمام نمی شوند و شما مجبور نیستید چندین برنامه مختلف را یاد بگیرید و اجرا کنید.”

2. برای هویت و مصارف فرهنگی

او توضیح می‌دهد: «من همیشه از جوهر سیاه استفاده کرده‌ام، زیرا جسورانه و دائمی به نظر می‌رسد. به نوعی استفاده از همان خودکار با همان جوهر رنگی در تمام این سال‌ها به عمل نوشتن حس موقعیت و هویت شخصی بخشیده است.»

خودکار

این اثر حتی جالب‌تر است: «اثر کلی یک پیش‌نویس بلند، حتی با اصلاحات، ممکن است از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشد. تنها یکی از اینها وجود دارد و درد و لذت خلقت را نیز ثبت می کند. این یک بیان متمایز از خود است، مانند یک امضا.»

3. به عنوان یک درمان

وودز ارتباط و شدت خاصی را که هنگام نوشتن با قلم دارد را توصیف می کند:

«یک خودکار می‌تواند بسیار شخصی‌تر شود، به یک دوست آزموده و قابل اعتماد تبدیل شود، به همراهی که با تنهایی نوشتن مقابله می‌کند.»

قبلاً کلماتی از آن سرازیر شده بود. مکث هایی را تجربه کرده است، برخی از آنها طولانی است. در مسیرهای کاذب رفته، دودل شده، جویده شده و مکیده شده، به عنوان خراش چانه یا پشت استفاده شده است. اما همیشه در نهایت کالا را تحویل داده است. چیزی بسیار اطمینان‌بخش وجود دارد، در ابتدای جلسه نوشتن، فقط برداشتن یک قلم اثبات شده و موفق.»