استفاده از خاک سفالگری برای گیاهان موجب از بین رفتن آفت آن ها می شود

خاک سفالگری منطقه ما، یعنی آنهایی که در آپنین مرکزی قرار دارند، در اثر تغییر و تجزیه سنگ ها به دنبال عمل روان آب باران و فرسایش اقدامات جوی تشکیل شده اند.

این سنگ‌ها که در طول میلیون‌ها سال متحمل این پدیده‌ها شده‌اند، در نهشته‌های رودخانه‌ای و دریاچه‌ای بسیار وسیعی که ضخامت آنها به چندین متر می‌رسد، انباشته شده‌اند.

این خاک سفالگری سرشار از کلسیم، آهن، آلومینیوم، سیلیکون و مواد آلی هستند: موادی که آنها را منحصر به فرد می کند، با تعادل عالی بین پلاستیک و مقاومت.

بر اساس اجزای معدنی، خاک سفالگری مختلفی به دست می آید: به عنوان مثال، رسوبات غنی از کائولینیت و فلدسپات برای تولید سفال چینی و سفید استفاده می شود.

در حالی که آنهایی که دارای حضور قوی موادی مانند اکسیدهای آهن، سیلیکات ها، کربنات ها، آلومینا و کوارتز از آنها برای تولید خاک رس قرمز و ظروف سنگی استفاده می شود.

خاک

خاک سفالگری ما برای چندین مصارف مورد استفاده قرار می گیرند، حتی اگر اصلی ترین آنها استفاده از بخش سرامیک، به ویژه در بخش هنری باشد.

در این زمینه، خاک سفالگری ما توسط استادان این بخش، در سراسر ایتالیا، به اشیای زیبا مانند بشقاب، گلدان، پایه چتر زینتی، یا به ظروف ظروف و ظروف پخت و پز برای خانه یا برای رستوران ها تبدیل می شود.

محصولات ما نه تنها برای سرامیک های هنری، بلکه در ساخت و ساز برای ساخت کاشی، کف و دیوار نیز استفاده می شود. به عنوان ماده اولیه برای تهیه گچ یا ملات بنایی یا به عنوان ماده ایزوگام برای مخازن و مخازن جمع آوری آب باران.

همچنین در بخش آرایشی و بهداشتی کاربردهای مختلفی برای درمان و مراقبت از پوست و به طور کلی برای افراد وجود دارد، زیرا به لطف خواص شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک خاک رس می توان فواید بسیار خوبی را به دست آورد.

در تولید سرامیک، خاک رس باید به خوبی خمیر و فشرده شود تا حباب های هوا از بین برود و از ایجاد ترک و شکستگی در مراحل مختلف فرآوری جلوگیری شود.