استفاده از خاک برگ پسران در ساختن کیک شکلاتی بجای پودر قهوه!

درست مانند کاه، براکت یا پلاستیک حبابدار، دسته‌های برگ خشک هوا را به دام می‌اندازند و عایق عالی را ارائه می‌دهند.

آنها را در طول ماه های زمستان در اطراف گیاهان حساس به سرما انباشته کنید یا آنها را عمیقاً روی سبزیجات ریشه ای قرار دهید که می تواند با کمی محافظت در برابر سرمای شدید انجام شود.

خاک برگ پسران برای مدت طولانی تری یخ زده باقی می ماند، بنابراین زمانی که به ریشه نیاز دارید، به سادگی پوشش برگ ها را کنار زده و حفاری کنید.

و اکنون برای یک راه بسیار ساده برای توربوشارژ کردن برگ های خود: آنها را خرد کنید! خرد کردن برگ ها با پاره کردن آنها به قطعات کوچکتر شروع به تجزیه می کند تا سطح در معرض بیشتری برای باکتری ها و قارچ ها وجود داشته باشد.

می توانید برای این کار از یک برگ خردکن استفاده کنید، یا به سادگی با ماشین چمن زنی روی انبوهی از برگ ها بپاشید، قبل از اینکه آنها را جمع کنید.

به یاد داشته باشید، می توانید برگ ها را تقریباً از هر جایی جمع آوری کنید.

مسیرها و مناطق سنگفرش نقطه شروع خوبی هستند زیرا نمی خواهید آنها لغزنده شوند، و اگر به خصوص به چمن خود افتخار می کنید.

ارزش آن را دارد که آنها را از اینجا نیز جمع آوری کنید تا از خفه کردن چمن جلوگیری کنید یا از مالچ چمن زنی برای شکستن برگ ها حتی بیشتر به طوری که آنها را در جایی که برای تغذیه چمن خود رها کنید.

بیشتر برگ‌ها را می‌توان استفاده کرد، اما از برگ‌های گردوی سیاه که حاوی جوگلون است، ماده‌ای که برای برخی گیاهان سمی است، اجتناب کنید. 

ارزش دارد که از برگ های مخروطیان نیز اجتناب کنید، زیرا ممکن است شکستن آنها چندین سال طول بکشد! برگ‌های جاده‌های پر ترافیک یا منابعی که ممکن است علف‌کش‌ها در آن‌ها استفاده شده باشد نیز به دلایل واضح ارزش دور زدن را دارند.