استفاده از جعبه مقوایی فانتزی در سرقت میلیاردی از بیمارستانی در اهواز

مقوا یک ماده بسته بندی در همه جا است، به خصوص اگر مانند من، چیزهای زیادی را از اینترنت سفارش دهید.

می‌توانید اجازه دهید آن جعبه مقوایی فانتزی ، تکیه‌گاه‌ها و موارد دیگر روی هم قرار گیرند تا زمانی که به محل بازیافت بروید. یا می‌توانید آنها را تغییر کاربری دهید و چند دور دیگر از آنها استفاده خلاقانه کنید، قبل از اینکه در نهایت مقوا را به آن کالا بفرستید.

مطمئناً، ممکن است جعبه مقوایی فانتزی را برای ذخیره‌سازی زیر سقف دنج فیلادلفیا خود داشته باشید، اما آیا این کمی غیرمعمول نیست؟ چرا این کاربردهای غیرمعمول را برای مقوای مستعمل امتحان نکنید؟

1. حفاظت از کف برای رویدادها

جعبه مقوایی فانتزی بزرگ برای این کار مناسب هستند. اگر در حال اجاره یک سالن رویداد هستید و می‌خواهید از آشپزخانه و سایر کفپوش‌ها در حین راه‌اندازی، پخت و پز و سرویس محافظت کنید، مقوا را کنار بگذارید.

لکه‌ها و لکه‌ها را می‌گیرد، از خراشیدگی جلوگیری می‌کند و برای کارگرانی که ممکن است برای مدتی روی پاهای خود باشند، مقداری ضربه‌گیر می‌افزاید. لزوماً زیبا به نظر نمی رسد، اما نیازی به رفتن در مکان های عمومی آراسته نیست.

جعبه

2. غلاف چاقو

اگر یک لوله مقوایی دارید، آن را صاف کنید تا غلافی برای محافظت از چاقوها در هنگام بسته بندی، مسافرت یا کمپینگ درست کنید. بسیاری از چاقوها با غلاف مخصوص به خود عرضه می‌شوند، اما تمایل دارند در این غلاف گم شوند. اکنون دیگر هرگز نباید نگران عایق کاری تیغه های تیز باشید!

3. مواد کمپوست

مقوا یک ماده لایه‌بندی عالی برای کمپوست است تا ترکیب سبز و قهوه‌ای را متعادل کند. هنگامی که نیاز به افزایش کربن کمپوست خود دارید از آن استفاده کنید، و همچنین به شما کمک می کند تا چیزها را کمی محدود نگه دارید تا راه اندازی شود!

4. سازماندهی بازیافت و زباله

اگر به هر حال قصد دارید مقوا را به محل بازیافت ببرید، اجازه دهید آخرین دور کار مضاعف را انجام دهد. بازیافت جدا شده خود را در جعبه های مقوایی سازماندهی کنید و آنها را به صورت استراتژیک در اطراف رویدادها با علائم واضح قرار دهید تا مهمانان را تشویق به جداسازی کمپوست، زباله و مواد قابل بازیافت کنند.