استفاده از بلوک دیواری 40 سانتی موجب ایجاد رطوبت در دیوار منازل می شود

بلوک دیواری 40 سانتی مواد گسترده ای هستند که برای ساخت کلبه ها، خانه های خصوصی، گاراژها و سایر سازه ها استفاده می شود. این با توجه به فن آوری های مدرن با رعایت استانداردهای لازم تولید می شود، بنابراین عمر طولانی دارد از 50 سال یا بیشتر.

با توجه به تنوع دامنه، این بلوک دیواری 40 سانتی به شما امکان اجرای کارهای مختلف ساختمانی را می دهد و جایگزینی برای آجرهای گران قیمت است. تولید بلوک ها بسیار متنوع است.

بنابراین، هنگام انتخاب آنها، باید از اینکه چه نوع سازه ای برای ساخت برنامه ریزی شده است، ساخت و ساز در کدام منطقه آب و هوایی انجام می شود، از چه فناوری استفاده می شود و چه چیزی مورد نیاز است.

انواع اصلی بلوک های دیواری

پیشرفت ثابت نمی ماند و اکنون می توانید بلوک دیواری 40 سانتی مختلفی را در بازار ساخت و ساز پیدا کنید. آنها در مشخصات فنی، ترکیب و قیمت متفاوت هستند. بسته به مواد اولیه ساخت، انواع بلوک های زیر را می توان تشخیص داد.

بلوک

بتن هوادهی. آنها ساختار متخلخل دارند. آنها از ماسه کوارتز، آهک، سیمان، آب و عوامل دمنده تشکیل شده اند. همه اجزاء مخلوط شده و در اتوکلاو قرار می گیرند، جایی که کف کردن تحت فشار در دمای +190 درجه سانتیگراد رخ می دهد، که ساختار سلولی بسیار قوی بلوک را ایجاد می کند.

بتن رسی منبسط شده. به عنوان بخشی از چنین بلوک دیواری 40 سانتی یک ماده سبک وجود دارد – خاک رس منبسط شده. آنها بر اساس فناوری خاصی با فشار دادن خشک اجزای اولیه همراه با بخاردهی بیشتر آنها تولید می شوند.

ویژگی های اصلی ماده نهایی به نسبت عناصر تشکیل دهنده بستگی دارد: قدرت، وزن و عملکرد عایق حرارتی.

زبانه و شیار این ماده بر پایه گچ با درجات مختلف با افزودن اجزای پلاستیک کننده و آبگریز ساخته شده است. این بلوک ها به دلیل ویژگی طراحی که دارای شیارهایی در دو طرف و برجستگی در دو طرف دیگر است، نام خود را به خود اختصاص دادند.

شکل زبانه و شیار امکان نصب سریع را فراهم می کند. اغلب، چنین موادی برای ساخت پارتیشن های باربر، گاهی اوقات برای روکش دیوار استفاده می شود.

سرامیک. این ماده در ترکیب و فناوری ساخت خود بسیار شبیه آجر است. تولید همچنین بر اساس خاک رس است که در آن افزودنی های مختلفی برای دادن ویژگی های استحکام گنجانده شده است.