استفاده از اسباب بازی لگو انتقام جویان به عنوان نیروهای جنگی در اوکراین

کودکان از اسباب‌بازی‌هایی  مانند اسباب بازی لگو انتقام جویان لذت می‌برند که بتوانند آن‌ها را درک کنند و برای مرحله خاص رشدشان مناسب باشد.

در اینجا چند پیشنهاد برای انواع بازی هایی که کودکان با گذراندن مراحل مختلف از آن سود می برند، آورده شده است:

0-6 ماهگی:

نوزادان مجذوب حرکت، صداها و تصاویر ساده سیاه و سفید هستند. آنها بدن خود را کشف می کنند، روی هماهنگی دست و چشم کار می کنند، می توانند دست پیدا کنند و درک کنند.

اسباب‌بازی‌های مناسب سن نوزادان عبارتند از: تاب چرخان، جغجغه، جعبه بازی و هر چیزی که می‌توانند شروع به گرفتن، خزیدن، کشیدن، لگد زدن، فشار دادن یا تکان دادن کنند.

6-8 ماهگی:

نوزادان بزرگتر می توانند اسباب بازی های کوچک را در دست بگیرند. آنها در مورد علت و معلول یاد می گیرند و فعالیت ها را بارها و بارها تکرار می کنند تا بر آنها مسلط شوند.

اسباب بازی

آنها همچنین دوست دارند اسباب بازی ها را از دستی به دست دیگر و داخل و خارج ظروف جابه جا کنند. بسیاری از همان اسباب بازی های کودک به روش های جدید توسط نوزادان بزرگتر استفاده خواهند شد.

8-18 ماهگی:
این سنی است که نوزادان شروع به پیش بینی نتایج، تصمیم گیری در مورد یک هدف و اقدام هدفمند برای رسیدن به آن می کنند. آنها همچنین شروع به آزمایش با اندازه، شکل و فضا می کنند.

اسباب‌بازی‌های هلی یا کشیدنی، بلوک‌ها، کاسه‌ها، حلقه‌ها، شکل‌ها و اسباب‌بازی‌های ساده جداکننده برای سن مناسب هستند.

18-24 ماهگی:

کودکان نوپا از «تظاهر کردن» لذت می برند. اکنون زمان آن است که برای آنها عروسک، لباس، ست آشپزخانه، ماشین اسباب بازی، کامیون و اتوبوس مدرسه تهیه کنید.

2-4 سالگی:

کودکان در طول سال های پیش دبستانی چیزهای زیادی در مورد اجتماعی شدن می آموزند و این کار را از طریق بازی های وانمودی زیاد ادامه می دهند.

مجموعه های کوچک مزرعه و خانه به آنها اجازه می دهد از تخیل خود استفاده کنند، در حالی که مداد رنگی بزرگ و رنگ های انگشتی به جرقه خلاقیت کمک می کند.

در طول این دوره، کودکان در حال یادگیری و توسعه مهارت های حرکتی ظریف و درشت هستند، بنابراین پازل ها، لگوهای بزرگ، آجر و سایر اسباب بازی های ساختمانی برای این سن مناسب هستند. سر و صدا همیشه فریبنده است، بنابراین کودکان در این محدوده سنی عاشق اسباب بازی های طبل و چکشی هستند.